Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 805 ggr
Pagan
1

Godmorgon 9 juni

Så var det söndag igen. Jösses vad de lediga dagarna gick fort! Bäst att göra det bästa av denna sista dagen🙂

Ingen sol här, men uppehåll och lite moln kan vara gott också. Det råder eldningsförbud så det är torrt i markerna och jag kan tänka mig att bönderna önskar sig en massa regn. Enligt Yr.no ska vi ha växlande molnighet och sol i flera dagar till. Så bönderna får vänta ett tag till.

Hoppas Ni får en skön söndag vad Ni än hittar på.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
1

Jag ska nog bara vila idag, är väldigt trött i hela mig, inifrån och ut. Det är molnigt här också, men det kunde gott bli lite varmare nu tycker jag. 16 grader är aningens för lite för att det ska vara skönt 😉

Skogshumblan
1

God middag. Ja idag var det svalare, skönt någon dag men får det gärna bli lite varmare igen. Laddar inför sista veckans jobb, fullt ös med mina egna barns & jobbets skolavslutningar. Sen blir det en låååång tids stämpling ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
1

Här har det öst ner och åskat rejält en stund. Både mysigt och otäckt.. Det har dragit förbi nu i alla fall.. Själv har jag varit sängliggande i helgen. Har så ont i min kropp.. Dumma fibro.. Iblandär man redo att kasta in handduken. Men, men. Ny dag imorgon och förhoppningsvis mindre smärta. Kram på er alla!!

Tarotstollan
1

Här har också åskan dundrat 4-5 gånger och lite regnstänk, det var så pass så asfalten blev lite blöt. Inget att hurra för precis, det verkar som om Jessica fick det mesta!
Var ute precis när det började, var och köpte kvällstidningarna, måste ju frossa lite i bilder på vackra klänningar, blingbling och annat som hände igår🤫!

Annars är det som vanligt, ha det bra!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1

Ingen åska och bara sol sedan det sprack upp i morse. Har varit ute och slitit är helt slut nu efter denna långhelg. Har en häck på 30 meter på ena sidan som jag rensat i dag och lagt ogräsduk och täckbark. De 20st 50l säckar jag köpte räckte ju bara till ena sidan, så jag får klart inköpa mer. Var en sväng i Varberg då mellansonens flickvän hade bal i dag och de paraderade genom hela stan. Smockat med folk så vi fick verkligen bana oss fram för att lyckas ta kort. Men så fina alla var.😃

Balerna är ju himla kostsamma och jag lär få börja spara ordentligt  redan nu om jag ska ha råd med dotterns om 3 år. håruppsättningar, naglar och skor kostar ju skjortan och klänningen ska vi ju inte tala om. Ja man får hoppas en vinner på lotto.

Jessica ja det låter inte vidare trevligt med värken, hoppas du känner dig lite bättre imon.

Låter rätt skönt det där skogis, som längre semester, fast mindre i lön då förståss. Men skönt med lite ledigt.

Nu är det snart ny vecka ja, och den blir som vanligt. En längtar redan till midsommarveckan som är något kortare🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot