Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 563 ggr
Pagan
1

Goooood morgon lördag

Jag är redan vaken och har varit ute på min morgonrunda. Idag ska jag köra lite skräp mm så det gäller att vara uppe med tuppen om inte släpen ska ta slut.

Hopps Ni får en bra dag. Svårt sia om vädret här, har inte kommit igång än. Molen ligger som ett tungt lock men det kan ju spricka upp och bli fint ändå. Dagen började likadant i går och det blev ju toppenväder🙂

Hoppas Ni får en fin lördag.

Ha så trevligt Skogis med finbesöket i dag😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

God morgon Pagan,och ni andra:) Pagan, kör lagom hårt med dig själv och dina trupper ;) Här är också lite oklart väder, det får bli som det blir. Grilla kan man,göra i ösregn;) Har lite inbjudningskort till sonens kalas om en,vecka att leverera och en tvätt eller två att ta itu med men sen får dagen bli som den blir. Det enda målet jag har är,att komma ut på en längre löparrunda, sisådär 6-8 km:) men det får bli ikväll, när besöket åkt ;) Hs en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
1

Sol och svag vind under dagen. Nu skiner fortfarande solen men mörka moln seglar upp från öster.
Har som jag skrev i går suttit framför tvn halva dagen.
Nu skall jag fixa mig något att äta.

Hoppas att ni får en trevlig lördagskväll!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2

Sådär, då var rojalisten i mig nöjd. Har suttit hela eftermiddagen och tittat på bröllopet. Finast var nog i kyrkan när Chris stod och bet sig i kinden för att hålla inne tårarna. En riktigt känslomässig man!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
1

Ja, den stunden och pussarna utanför!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1

äsch sånt larv😉har inte kollat alls, haft fullt upp med skräp å annat så dagen försvann i ett huj. Känns som om dräneringsorkanen äntligen börjat få lite motstånd här och det börjar likna en trädgård. Me like. Nu ska jag slappa lite här tror jag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot