Godmorgon tisdag 4/6
Ledig idag!!đ
HÀr skiner solen och det Àr hett! Enligt SMHI sÄ ska vÀdret fortsatt vara soligt, vackert och kanske nÄgot svalare framÄt dagen. Kan ju inte bli mycket bÀttre.
Tagit sovmorgon och slappat en del redan och nu mot frukostbordet.
Hoppas Ni har det gott var Ni Àn Àr och vad Ni Àn gör.
Jag la till datumet i rubriken sÄ det blir lÀttare att se vilken dag trÄden handlar om//Amandla
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
God kvÀll!
HÀr har man dÄ inte sett en skymt av solen pÄ hela dagen och det har blÄst rejÀlt!
Varit hos kuratorn pÄ morgonen och haft samtal. Det gick ÀndÄ hyfsat bra. Fick lite baklÀxa dÄ jag fastnat sÄ mycket i den senare delen av beteendeterapin att jag faktiskt helt glömt bort den första delen. SÄ nu har jag nya övningar för att knyta an till det.
Blev faktiskt uppringd av psyk idag. Trodde det var en mÄnad kvar innan jag skulle dit, men jag ska visst dit om 2 veckor. SÄ nÀrmaste mÄnaden kommer jag springa runt mellan kuratorn pÄ vÄrdcentralen och psyk.
MĂ„ste ju visa en bild pĂ„ en av valparna som jag tar hand om. Den hĂ€r kommer stanna hos moster, sĂ„ jag fĂ„r ta hand om hon resten av hennes liv đ
GodkvÀll! Pagan, lÀt som en vÀlförtjÀnt loj dag. Momiji, gott att du fÄr hjÀlp, hoppas du kan komma vidare ur det hÀr
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Solsken och varmt + lite vindar.
Skattepengarna kom idag sÄ jag har varit ute och gjort av med det mesta redan!
Var i "shopen" och hÀmtade mina tvÄ undanlagda lekar + köpte rökelse vid namn "VampireŽs Blood" och en doftolja med Liljekonvalj doft.
Var sen och köpte lite mera nyttiga saker som mat, te osv.
Sen nĂ€r jag kom hem gick jag över till en granne för att vattna alla hans blommor och Ă€venâŠâŠtomatplanta. Han Ă€r bortrest och dĂ„ brukar jag ta in posten och kolla över blommorna.
Han Ă€r jĂ€ttesnĂ€ll mot sina blommor, jag brukar alltid fĂ„ börja med att tömma ut vattnet frĂ„n alla översvĂ€mmade ytterkrukor!đ
#0. Ja det Àr skönt att vara ledig emellanÄt Pagan!
#1. Kul att se dig igen Momiji, skönt att du fÄr hjÀlp och att de inte glömt bort dig.
Det var en liten gullig sötnos du hade i famnen, kul att du fĂ„r vara med och se den vĂ€xa upp och fĂ„ gulla med. Ăr det en Flatcoated eller Labrador eller nĂ„gon annan ras?
#3. Humblan, đ!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Nja det blev inte sÄ mycket ledigt om sanningen ska fram. Har slitit rÀtt bra i dag men himla nöjd med mig sjÀlv. Altanen och möblerna glÀnser, de vÀxter jag inte planterat om fick ny jord och sedan har jag varit pÄ skroten med en massa skrÀp. Dagen gick i ett huj.
Sicken sötis momiji, jassÄ du fick lite baklÀxa, hm, men man kan ju inte ha koll pÄ allt! Hoppas du mÄr ok och att det gÄr Ät rÀtt hÄll.
Hahah Stollan, brukar vara det största felet folk gör, drĂ€nka sina vĂ€xter, torrdöden Ă€r faktiskt mer ovanlig. Har du redan fĂ„tt dina skattepengar!! Jösses. "VampireÂŽs Blood" lĂ„ter ju harmoniskt!đ
SajtvÀrd Tarot
GodkvÀll alla!!!
Sista natten innan semester! Jag har nedrĂ€kning. đ
Vilken gullig valp Momiji!!
LÄter som en toppendag i djÀvulens tecken Stollan. *hihihi* Vill med shoppa loss, men det fÄr vÀnta nÄgon mÄnad..
Vad du Ă€r duktig Pagan!! Jag har hmmmm, sovit idag.. Och bakat kladdkaka och rabarberpaj som jag inte ens hann smaka pĂ„ innan det var dags för jobbet igen.. đ
Ha det bÀst!!!

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
Detsamma Jessica
SĂ€ger godnatt och sov gott alla söta. imorgon jobbdag igen och det Ă€r veckans sista. ja sicken annorlunda vecka, me likeđJobb en dag, ledig en dag, jobb en dag , ledig 4 dagarđklĂ€mdagar och flex, ja âŠ.lyssna hĂ€r:
SajtvÀrd Tarot
En lugn dag med inga större bestyr. varit pĂ„ infotrĂ€ff om bokföring hos skatteverket som var lĂ€rorikt och intressant men om jag startar eget eller inte har jag inte bestĂ€mt mig förâŠ.för mycket oro gĂ€llande ekonomiska biten just nu men förhoppningsvis sker det mirakel pĂ„ den fronten.
Försöker ta varje dag i en positiv bemĂ€rkelse och peppa mig sjĂ€lv âŠi alla situationer..(fast gĂ„r inte alltid som tĂ€nkt men lĂ€r mig ocksĂ„ av det)
Ha en fortsatt bra kvÀll och snart Àr det ny dag.
# 3 Det Ă€r en Berger des pyrĂ©nĂ©es Ă face rase đ
Det var en ras jag inte var sÄ hemma pÄ, var tvungen att kolla upp den i mina hundböcker. Intressant ras, hoppas att det Àr med nÄgra pÄ ut-stÀllningen hÀr i slutet pÄ mÄnaden. Det skulle vara kul och se nÄgon i verkligheten.
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja, dom Ă€r inte sĂ„ vanliga hĂ€r i Sverige tyvĂ€rr. Men dom blir fler och fler đ Hade hand om 2 andra dĂ„ jag jobbade pĂ„ hunddagiset
# 11 Faktiskt inte. Poil long Ă€r dom lĂ„nghĂ„riga och deras pĂ€ls tovar sig till dreads av sig sjĂ€lv. SĂ„ dom ska man typ inte borsta(inte ofta iallafall), face rasen behövs nĂ€stan heller aldrig borstas. Dom behöver inte trimmas heller đ SĂ„ pĂ€lsen Ă€r vĂ€ldigt lĂ€tt att sköta