Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 608 ggr
gevalina
1

god morgon 5juni

Ännu en strålande morgon men med iite varma friska vindar.

På dagens schema står ledighet vilken jag tänkt utöva hos min vän Arne och hans kära hund.

Ha en lovande dag där ute.

Amandla
1

Good morning! ☀️Jag ska ha gratisloppis idag igen, hade igår också och blev av med en mängd saker men det är ännu mer kvar. Himla smart och trevligt sätt att bli av med onödiga saker 🙂 även sånt som är väl begagnat och slitet. Folk har så väldigt olika behov och synsätt på prylar, alltid är det någon som vill ha det som jag betraktar som överflödigt eller förbrukat. Dessutom får jag träffa nya människor, inte så lätt annars just nu när min fot envisas så med senfästeinflammationer som inte ger sig.

Jessica Holländare
1

Godmorgon eller nåt!!

Jag är en aning grinig.. Jäkla oväsen när man försöker sova.. Nu är det lugnt och tyst men jag lyckas inte somna om. Har gett upp..

Hoppas du blir av med allt Amandla. Och att din fot snart blir bra. Låter smärtsamt..

Ha en underbar dag alla!!!

Amandla
1

Tack Jessica! Jag är hyfsat van vid olika slags smärtor lite varstans, men det är frustrerande att inte kunna gå dit jag vill… *suck*

Har du jobbat natt?

Skogshumblan
1

Hej tjejer! Hoppas att ni haft en bra dag, trots att vissa moment gjorde sitt för att förstöra;) Själv vaknade jag halvkrasslig men det är ju helg så jag härdade ut. Nu har jag lååång helg, hoppas ni får en skön kväll & helg.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
1

Hoppas din lediga dag blev trevlig Gavelina

Nämen vad tråkigt Jessica, hoppas du fått en liten lur senare i dag.

Mycket bra det där Amandla, saker är ju inte skräp för att man tröttnat på dem/vuxit från dem. Din fot jäklas fortfarande, det är ju himla långvarigt.

Krya på dig Skogis.

Själv har jag jobbat sista dagen inför ledigheten. Slipper jobba på mingelkalaset i kväll också, vi var redan så många så jag kan bara njuta av min ledighet nu. GÖTT!! Men bra att vi blir fler och fler som hjälpts åt att kolla läget i storbyn då ynglen ska partaja. Så nu kan jag sätta mig på min soliga altan och veta att jag är ledig i 4 hela dagar.😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
1

Solsken och lite kyliga vindar,  jag har "bara" haft + 27,3 som mest idag och just nu + 17,9. Solen är på väg att gå ner bakom björkarna på Algots tomten och har helt försvunnit från min balkong.

Var ute en sväng och gick ner till "shopen" för att andas lite energier innan de stänger nu i två dagar. När jag har fått nog med energier där inne så börjar jag alltid att gäspa, då är det dags att gå.

Vad skönt för er som jobbat att få vara lediga.
Amandla, gratisloppis?, ligger det några oönskade lekar och skräpar i någon hörna så har du ju adressen😉! Hoppas att vristen snart blir bra!
Jessica tråkigt att du inte får sova när du behöver det, hoppas att det ordnar sig för dig.
Humblan, hoppas att det inte blir något allvarligt av det , krya på dig!
Pagan, bränn inte upp dig, tänk på att solen är extra stark vid den här tiden!

Ha en trevlig kväll🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
1

Hehe Stollan, stolla där! Jag skänker inte bort några tarotlekar, det lovar jag 😃Jag har bara tre och dem ska jag ha kvar 😎

Tarotstollan
1

😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1

Nu ska jag lägga mig och vila en stund. Snart ringer väl telefon och det blir till att åka och hämta hem dottern. Redan såååå gäspig! men lite TV kanske får mig att piggna till. Ses i mon alla sköna. Sov så gott!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot