Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 723 ggr
Pagan
1

Godafton Måndag

Hej på er

Strålande dag i min del av världen fast det startade med regn och ser ut att sluta likadant. Annars en vanlig jobbdag, med ömsom trevligheter och ömsom trista plikter. Hoppas er vecka börjat bra och att Ni har det gott.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

God kväll. Ja det var ju fint i morse men nu kom regnet. Är så stressad att jag skiter i alla måsten & borden och ligger raklång i soffan. Orkar inte ens byta från Bolibompa till något ev mer åldersanpassat för mig. Ha en trevlig kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
1

Här började det också med fint väder men nu är det igen mulet. Tycker att det känns kvavt. På min väder sida har de lovat åska här i morgon, vem vet det kanske blir redan ikväll!?
Jag har också tagit det lugnt men skall gå ut och fixa till mig en hemma lagad pizza.
Kommer att ha tre stycken "skönsjungande hårbollar" vid mina fötter då jag plockar fram den rökta skinkan😃!

Det låter inte bra Humblan, skönt att du vilar i alla fall.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
1

Haha sålänge de sjunger fint, och utan klor och tänder inblandat så… Nä det är säkert inte bra men förträngning funkar en kväll eller så;)

/ Skogshumblan

Pagan
1

Hoppsan Skogis, inget allvarligt hoppas jag. Kramar om i alla hänseenden, det kan ju inte skada.❤️

Låter gott Stollan med Pizza, klart dina kelgrisar får smaka.🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

Tack Pagan. Det är inget farligt. Bara en stress med att ha helt ensamt ansvar för klassen de sista två veckorna. Känns lite stressigt men jag har ju gjort fet förr så..

/ Skogshumblan

gevalina
1

Underbar härlig sol i dag men slutade med en skur. Fikat och fönstershoppat i city.

Har två härliga lediga dagar till. Semester om två veckor.

Ha en supernatt med goda drömmar.

Amandla
1

Helt slut i rutan, jag och ena sonen röjde i förrådet idag och som avslutning på det så la jag ut en massa bilder på saker jag ville bli av med på en Bortskänkesgrupp på Facebook. Hann knappt lägga ut en bild ens innan svaren drällde in, jag hade skrivit "först till kvarn" på de flesta vilket är väldigt effektivt  😛Mycket bekvämt sätt att rensa, folk tar hand om nästan närapå vad som helst och hämtar dessutom. Så skönt att slippa åka iväg till återvinningen eller Myrorna med fullt billass 👍Fast såklart det kräver att man ids ta kort, lägga ut i gruppen och förstås passa de uppgjorda tiderna för avhämtning. Jag har själv fått saker genom den gruppen, tycker det är toppen både för plånbok och miljön 🙂