Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 527 ggr
Pagan
2013-05-23 17:59
1

GoTorsdag

Hallå på er

Solen skiner efter en vääääldigt grå och regnig dag. Så gott!! Hoppas solen hänger med ett par dagar nu då. Annars har dagen gått i ett. Jobbat, varit på 2 trista möten, haft semesterplanering,handlat, tankat, lagat middag och nyss får ätit densamma. Så nu ska jag ta mig en liiiten lur med ljudboken för att vila mitt arma huvud.

Hoppas Ni haft en härlig dag. Redan torsdag!! Var tog de övriga dagarna vägen??

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-05-23 18:12
1

God kväll. Ja vart tar dagarna vägen? Låter välförtjänt med en lur med lurarna ;D Vad lyssnar du på för bok? Själv har jag tagit helg. Har jobbat hemifrån idag med all *cencur* dokumentation man som lärare ägnar sig åt. Inte klokt att vi ska lägga tid på att dokumentera såhär xtremt mycket som vi ska. Det blir tårta på tårta och tid tas från det som kunde gett barnen så mycket. :( Ha en härlig kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-05-23 20:06
1

Just nu sträcklyssnar jag på jussi Adler Olsen, Stefan Sauk som uppläsare och han gör ett ypperligt jobb och böckerna helt kanon. Spännande, deckare, inslag av en massa humor, lustiga ordsvängar, härliga karaktärer och lite romantik när de hinner med.🙂

Hm ja, jag vet att det tar en massa tid ifrån annat viktigt skogis och att man ska individanpassa mer och mer. Låter rätt omöjligt att klara den ekvationen och att hinna med.

Sajtvärd Tarot

Amandla
2013-05-23 20:09
1

Här gick brandlarmet nyss, jag stekte lax i ugnen och hade ställt in den på 200 grader. När jag kom ut i köket för att se vad som hänt så var det förstås alldeles rökigt och så stod ugnen på 250 grader!! 😡Ingen annan hade varit där, och jag ser inte alls att det måste vara något övernaturligt. Jag måste ha råkat komma åt vredet helt enkelt. 

Som tur var så hann inte fisken bli bränd, utan det var "bara" oljan jag smörjt plåten med. Men gissa hur det luktade 🤫Inte varje dag man äter lax som är knaprig i botten 😛jag fick nästan lite grillkänsla!

Pagan
2013-05-23 20:13
1

Tur du har brandlarm Amandla. Ja antagligen har du lyckats komma åt i brådrasket. Hoppas din lax smakade gott iallafall.🙂

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-05-23 20:13
1

Pagan, ja när ska man hinna med det? :/ amandla, tur att det "bara" var rök så inget blev skadat eller förstört. Knaperstekt lax låter gott!

/ Skogshumblan

Amandla
2013-05-23 20:18
1

Bostadsbolaget har installerat brandvarnare i alla sina lägenheter efter en storbrand för kanske femton år sen. Det är absolut bra att ha, men utlöses lite väl lätt ibland som av stekos. Fläktarna är inte de bästa precis.

Laxen var god 👍

Tarotstollan
2013-05-23 21:04
1

Solsken här idag också, fast vinden var lite kylig. Har pallat mig ut och varit och handlat lite kattsand och mat.
Var dessutom inne på "shopen" där jag inte varit på nästan 3 veckor. Gissa om jag var efterlängtad?! Alla 3 kom och skulle prata och höra hur det var, kom med massa förslag om hur jag skulle bli bättre osv. Kul att de saknat mig.
När jag var därinne kunde jag ju inte gå tomhänt därifrån, så jag köpte en lek jag funderat länge på. Lika bra att passa på då jag hade lite pengar över denna månaden.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-05-23 21:11
2

Låter härligt Stollan att de saknat dig och undrat hur du har det. Så då kan jag snart vänta mig ett nytt inlägg i älskade nytillskott😉

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-05-23 21:14
1

👍

Pagan
2013-05-23 21:40
1

😂

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-05-23 22:48
1

Gott att du är på banan igen Stollan! :)

/ Skogshumblan

Tarotstollan
2013-05-23 22:52
1

På banan är jag men med vingliga ben😂!

Skogshumblan
2013-05-23 22:55
1

Då kanske du behöver äta banan så du håller dig på banan: P

/ Skogshumblan

Tarotstollan
2013-05-23 23:13
1

😂Har faktiskt gjort det idag!