Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 686 ggr
Pagan
1

Godafton 15 maj

Hej på er. Här startade dagen med värsta gråvädret men sedan sprack det upp och blev rena rama sommaren!! Har haft en strålande dag faktiskt, allt har bara känt så ok! Hoppas er dag varit lika bra och att Stollan kryat på sig

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

God kväll! Kallt som attan i morse. Frös så in i norden. Blev lite bättre framåt dagen och när jag åkte hem i eftermiddag var det varmt och gott. Känns som jag är i en "majonäsklick" just nu. Mår så gott och det mesta flyter på bra, jag känner mig så trygg i livet. Tacksam Universum! Ja Stollan,hoppas du kryar på dig! Ha en skön kväll alla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
1

Här skiner solen och det är underbart på balkongen + 24, fast det blåser halv storm.

Jag är lite bättre hostan är så gott som borta, men huvudet känns som en igentäppt blyklump. Har nog fortfarande lite feber som pendlar upp och ner, eftersom jag känner mig dåsig och domnad i kroppen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
1

Började med mulet väder och trist som fasen. eftersom jag hade ett huvud som kändes som bly. valde jag att stanna hemma från jobbet. Men har fixat lite och donat hemma.

Gjort min läggning i Tarot cirkeln och Fick bra respons så det känns skönt. Är ju den andra personen jag har lagt för så kan ju inte kalla mig proffs. Men skönt att det gick bra. va bra orolig i och med att jag är ovan. 

Nu ska jag ta det lugnt och njuta av kvällen..

Ha en mysig kväll..

Pagan
1

Ja men det är ju det som är poängen det Sol, öva öva och att göra det på varandra här är ju bra erfarenheter på vägen. Hoppas du känner dig bättre efter att ha vilat i dag.

Jobbigt du har det Stollan, å så långvarigt! Massa krya på dig kramar kommer här.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
1

Jo då nu har jag kommit i mina vanliga takter igen och nu är det fullt ös igen.. ja vist är det bra att få öva på varandra. övning ger färdighet.

Skogshumblan
1

Stollan då, fy så segt!:( Sol, gott att övning ger resultat;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.