God morgon 12 maj.
God morgon vänner, hoppas ni sovit gott. För vissa är snart långhelgen slut. Underbart är kort. Ta vara på dagen och njut av det som är här och nu. Ha en fin dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God eftermiddag då jag nyligen kom hem från jobb.
ska bli skönt att bara slappa framför tvn denna kväll..
Har varit en hel del att göra på jobb men ändå intressant och spännande.
Ha en härlig kväll !
Hej Gevalina, hoppas du får en skön kväll. Vifta lite på tårna och koppla av:)
/ Skogshumblan
Grattis Pagan! Önskar er många tusentals lyckliga mil tillsammans,"p2" och du. :)
/ Skogshumblan
Härligt Pagan, grattis till bilen! Jag tror jag drömde om dig och Skodan inatt, så jag är inte förvånad att du valde just den 😎
På göteborgsdialekt låter Honey (= älskling) som "Hanny" så det blir nog hur bra som helst! Lilla älsklingen å du, Lööv!
/ Skogshumblan
Jag _ är_ ju från Götet! Lever i självvald exil i skogen utanför Jkp:)
/ Skogshumblan
Grattis Pagan. Och gokväll allesammans. 😃
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God kväll Isa, har Agda åkt nu.;P
/ Skogshumblan

Tack Isa sötis, gokväll på dig också. Sitter och försöker förstå alla funktioner, instruktionsböcker är ju verkligen urtrista. Vrid spaken hit och dit så finns det olika funktioner. Kommer få smått panik innan jag fattar hur jag ska tvätta framrutan! jajaja den som lever få se, oftast så lär man ju sig bäst då man gjort en massa fel först. Så trial and error e min gebit
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Haha Skogis det tvivlar jag på. 😃 har fortfarande inte kommit på varför jag köpt 5 meter grönmönstrat tyg. Men jag har en ide om hur jag ska använda det.
Pagan visst är det spännande med ny bil. Minns när jag för ovanligheten lånade makens bil. Och får totalt hjärnsläpp när jag ska backa in den på gården. Var tusan ligger backen i Volvon? Satt nog i bilen stående på tvären ute på gatan i en minut eller så och funderade. Var backen ligger? På samma ställe som i min suv. 🤔
Haha ja nya bilar kan prova ens tålamod och tillit till körförmåga.
/ Skogshumblan
Ja, trodde jag skulle få en liten kommentar när jag kom in. men tydligen hade maken inte märkt att jag stod där en bra stund. 🙂
För mig går det bäst om jag skummar igenom instruktionsboken över en kopp kaffe och sen går ut och sätter mig i bilen och går igenom det viktigaste. Ex var backen är. 😇
Här skiner solen och jag har lyckats att stappla ner till mataffären och fått med mig lite mat och annat hem. Det var en pärs kan jag tala om, är så trött nu så benen skakar som kokta spagetti. Så nu skall jag ta det lugnt i kväll.
Hoppas att ni andra också njuter av den ledighet som är kvar av kvällen och Grattis till den nya lilla älsklingen Pagan.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ja nu är ledigheten till ända. 4 dagar som fullkomligt smet i väg bara så där! Nå jag har haft sköna dagar fast vädergudarna haft lite kul på vägen. Nu säger jag nattinatti och hoppas Ni får en god natts sömn och vaknar i morgon med massa go energi. V.20 tar sin början om en stund, det går verkligen undan och själv drog jag drottning i stav som vecka 20:s kort. Den damen är intensiv och har fog för sina åsikter, så nu gäller det att ha utkik och ta de rätta besluten under veckan. Entusiasm och stark vilja ligger och väntar på att tas i bruk
Sov gott, ses imon🙂
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot