Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 512 ggr
Tarotstollan
2

Fredag 10 Maj.

God morgon.
Eftersom jag ändå var vaken tänkte jag att jag kunde starta denna dagen och denna tråden åt er.
Hoppas att ni alla får en bra dag och att ni mår bra!

Själv tillbringar jag tiden för det mesta i sängen och sover men måste hålla mig vaken vissa timmar, så jag kan sov bättre under natten och slippa riskera lunginflammation. Hostan har blivit mycket mindre så det är ju bra, för övrigt är det inget vidare.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
1

God morgon Stollan och ni andra. Ush det låter inget vidare det här Stollan. Hoppas du kryar på dig snabbt vännen! Ja klämfredag är det ju, fast för mig är det "vanlig" ledig fredag. Solen skiner och för en stund sedan hade vi redan över +10 grader. Helt underbart tycker jag!. Idag blir det ett par maskiner tvätt och jag misstänker att barnen kommer ha fullt ös med lekkamrater på ett eller annat sätt. Hoppas ni får en fin dag och Stollan, krya på dig!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
1

Ja fy, Stollan hoppas verkligen du känner dig allt bättre redan i dag. Så himla jobbigt! Massa krya på dig kramar kommer här från mig.🙂

Själv är jag klämdagsledig!!! Himla najs. Fast jag vaknade med dundrande huvudvärk och jag lyckas inte få det gå över. Ska kanske vila lite. Men har fullt upp att ta reda på vad skatter och försäkringar kan komma att kosta på de bilar jag förhoppningsvis ska provköra nu i dagarna. Spännande!! 

Har dragit ett par himla bra kort i dagsstjärnan för idag. Djävulen, stav 2:an, Ess i mynt, 4 i mynt och energi i dag blev alkemisten. Känns som om frestelserna blir flera och jag ska hålla mig på mattan, men i det materiella drar jag en vinstlott. Så då kör vi hårt i dag. Kan ju bara vinna hur jag än gör liksom.😃

Men först kurera huvudvärk, äta sen frukost och ta hand om lite tvätt här jag också.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
1

Krya på er med förkylningar och huvudvärk, Stollan och Pagan 😘

Idag kan jag inte tvätta, dels har jag ingen tvätt kvar (!) och framförallt är tvättmedlet slut. Jag njuter fortfarande av min nya tvättmaskin som jag fick i höstas, det är sån frihet att kunna tvätta när jag vill och slippa passa tider i tvättstugan 🙂

Jag ska gå in på Drops Design och leta reda på ett mönster till sockar, har ett grått garn som riktigt ropar på att få bli stickat till något fint. Gärna spetsmönster, det är kul 😉Sen ska jag sätta mig på balkongen och sticka i solskenet ☀️