Godafton 8 maj
Sådärja, nu var det onsdag och imorgon är det söndag och vissa tar lördag redan på fredag. Kan ju bli hur rörigt som helst ju!!
Hoppas ni haft en bra dag. Här har det regnat heeeela dagen, men det blir ju naturen säkert glad av och det kommer spraka till imorgon av grönt!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God kväll Pagan, två själar en tanke. Vi måste skrivit samtidigt för vips fanns två trådar för idag. Tog bort min. Ja denna vecka blev arbetsdagarna få men tyvärr inte listan på det som skulle hinnas med…. Har haft en bra dag men fick ett tråkigt besked angående jobbet idag. De fick som väntat mindre ekonomi och det är övertaligt i kommunen så i nuläget kan de inte ha mig kvar till hösten. Jag förstår min chef och situationen helt men det känns inte kul. Ska deppa lite mer idag, sen tar jag helg och på måndag nya tag. På något sätt känner jag mig trygg med att det kommer bli Brå det här tillslut. Frågan är bara hur och när.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godkväll.
Själv ligger jag nästan helt däckad i hosta,feber och förkylning. Var tvungen att hasa mig till apoteket tidigare idag för att skaffa hostmedicin, kan inte sova för allt "oväsen" från lungorna och luftrören.
Här var solsken först men sen blev det nederbörd och rejäla åskskurar men har inte hört någon åska. Fast mina öron är inte de bästa nu heller då de både värker och kliar. Det blev faktiskt lättare att andas när det började regna ( i alla fall för mig)!
Pagan hoppas att du får en skön fredag, söndag, fredag, söndag,eller var det lördag!?😉
Tråkigt Humblan, hoppas att det ordnar sig för dig.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tack Stollan, det gör det säkert. Hoppas du kryar på dig, känns som det är dags nu ;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.