Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 435 ggr
Pagan
3

Godeftermiddag 7 maj

Rena rama sommarvärmen här. Så otroligt!! Var ju bara ett par dagar sedan jag huttrade och skrapade rutorna på bilen. Nu känns det på doften att det är vår - bönderna gödslar frikostigt!!

Hoppas Ni fått njuta av värmen Ni också och har det allmänt gött i vårsolen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
3

Go kväll! Ja nu är det nästan sommar. 21 grader här med. Så gott, men i morgon vankas regn, helt ok för mig. Bort med pollen och så grönskar naturen. :) Dagen idag har gått i ett huj, känns som jag knappt hann dra igång dagen så var skoldagen slut. Himla najs på ett sätt men liiiite långsammare kan det väl gå så man hänger med, eller? I morgon ska jag ta mig i kragen och fråga chefen om hösten, ska ladda med någon mils löpning ikväll, när det svalnat liiite. Lär väl dö av värmeslag annars. Ha en skön kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
2

OJ här var det dött. Vi som brukar vara så snackiga av oss:P Misstänker det fina vädret jag. Hittade ut i skogen, blev 12 .5 km löpning och jag tror lusten att springa låg någonstans vid vägen runt 7 km :) Det var ju hur fint som helst ute ikväll. Ska försöka ladda upp en bild jag tog, årstiderna är bra fina. Nu ska mina ömma fötter, trötta huvud och lyckliga kropp se vad ögonlocksbion har att erbjuda. Hoppas ni andra sover gott och drömmer finr när det är "biodags" för er.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
1

Ja Skogis, det var stilla här i dag.

Vad duktig du är, trots värme å allt. 12,5 km löpning, en annan hade ju stupat redan runt 3🤪

Har bara slappat runt här hela eftermiddagen och t.o.m. sett på TV. Det är inte ofta kan jag säga. Såg på Patriks program nu, rätt underhållande.

Sussa lugnt alla söta, ses imon.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot