4 maj godmorgon.
Go' möra, som man säger på västgötska. Solen skiner och dagen ser ut att bli hur fin som helst. Jag ska tillbringa större delen av dagen på doteras förskola och göra vårens fixardag med de andra barnens föräldrar. Brukar vara så trevligt sätt att umgås samtidigt som det blir fint för barn och personal. Hoppas ni får en jättebra dag alla fina.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ja här är det också en vacker soldag.
Låter som du fått utejobbarväder Skogis. Låter ju himla najs. Ja har också varit på sådana dagar och de brukar bli trevliga och man får en del nya bekantskaper.
Har varit ute på morgonrundan, nu kaffe!!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godmorgon go vänner! :) Vi dissar sånna dagar, haha! Anser att det inte behövs då det är ett kommunalt dagis och vi betalar för att det ska vara fint där.. Sonen har hostat hela natten stackarn :( Här skiner solen och jag är bra sugen att bara gå ut men hamnade med täcket i soffan istället hehe :) Kram alla goingar!
Ja det var härligt väder. Har hållt igång så jag är slut nu. Pellis, hej kul att du kikar in. Ja är det kommunalt får de sannerligen ordna själva men det här är privat personalkooperativ så två dagar om året tycker jag är helt ok att vi gör en insats. Vi får ju god fika, mat och gemenskap ;)
/ Skogshumblan
Ja då är det helt ok humblan! :) här ordnar dom sånna dagar trots att det är kommunalt. Egentligen borde man gå för att lära känna nån här i byn men det orkade vi inte ;)
Ja de gör sånt på skolan här men det är kommunalt så då får de faktiskt ordna själva! Någon ordning får det vara! ;P
/ Skogshumblan
God eftermiddag
Jag vill bara önska en bra fortsättning på lördagen.
Snart ska jag ut och gå med en väninna och i kväll ska vi på dansgala Ska bli kul
Ha det bra alla
Kram.
Allting är möjligt
Dolla, hoppas ni får en jättetrevlig kväll dolla!
/ Skogshumblan
Solen har skinit idag men de enda som har kunnat njuta av det är katterna som turats om att springa ut och in på balkongen.
Jag har legat under vintertäcket, sovit, hostat+…… Gick upp strax innan 18 för att titta på The Vampire Diaries, och äta lite + dricka mycket varmt!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tack, jag försöker….😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!