Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 754 ggr
Pagan
0

Godafton fredag

YES!! nu är jobbarveckan över, så himla gott att veta att ett par dagar är fria att göra vad jag vill.😃GÖTT!

Hoppas er fredag varit skön så här långt. Idag har vi haft uppehåll hela dagen, ser ut som det ska regna när som helst, men det kanske klarna lite istället så man kan se den magnifika fullmånen.

Har skrivit en önskelista och eldat upp den i en liten ceremoni, så nu väntas det på bred front här på att önskningarna ska materialiseras all eftersom.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Godkväll. Shopping med mamma och dotera var trevlig men min "fördom" om utbudet nere i stan jämfört med shopping centrat a6 stämde. Tur jag ska till A6 i ett annat ärende nästa vecka så jag kan fixa lite vettiga kläder till dem. Nu hägrar sängen men först ska barnen nattas, helst innan jag somnar, och sen ska jag meditera lite inför fullmånen,och göra en liten cermoni. Har lurat ut en,jag tror funkar för mig. Tack för tips och inspiration Pagan. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
0

Vassego sötis

Ja man ska göra så som känns bäst för en själv.

Sov gott❤️

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
0

Här har varit solsken och underbart till ca 15.50 då satte mina grannar snett över igång bas😈en igen! De spelade som😈😈😈 sen flyttade de i alla fall ut stereon till köket och nu hör jag i alla fall min tv! Dessutom har de börjat sjunga hejaramsor a la fotbolls huliganer , skrålar och skriker så mina katter vågar inte gå ut på balkongen eftersom den är i köket!
Hoppas att de somnar däruppe efter allt 🍸🍸🍸🍸🍸!!!

Att alltid samma människor aldrig kan lära sig trots tillsägelse att de stör!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
0

ja fy vad trist Stollan. Bara ta över hela grannskapet på det viset!😕förstår att du blir 😈

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

Nu ska jag sätta på TV:n, eller dvd:n, känner att jag vill slötitta på nåt och somna till. Inga yngel hemma idag så jag får somna ifred på soffan och vakna med nackspärr. Inget gott som inte……..😛

Natti natti

Amandla hoppas pudelbebbar är på gång nu och att ni har det trevligt, massa kram.

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Här är det jobbhelg som gäller.. En aning avis på er som är ledig.. Men men.. Någon måste ju jobba..

Sov gott alla och ha en toppenhelg!! 😍