Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1859 ggr
Kaptenalexa
0

The Dark Carnival Tarot

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min väninna hittade en lek som hon fastnade för, och som bästa vänner har man oerhört lika smak.

Hemmagjord, beställd från etsy.com och den är enastående! Jag skall se hur den fungerar för Mig när jag lägger men bilderna tilltalar mig oerhört mycket och.. leken ser ju väldigt unik ut minst sagt!

På bilder kan den se väldigt slarvig ut men när man håller den i handen så blir man förtjust i alla detaljer hon har lagt ner när leken skapades :)

Skogshumblan
0

Alexa, härligt när man hittar leken man klickar med. Hoppas ni trivs ihop och får många fina år ihop. För mig säger det mer hick än klick av motiven men färgerna är ju härliga!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
0

Här är lite tydligare bild på dem:
http://www.aeclectic.net/tarot/cards/dark-carnival/

Den leken vann omröstningen för populäraste lek 2012 inne på Aeclectic. Jag gillar färgerna, men ingen lek för mig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Kaptenalexa
0

Tack för länken tarotstollan :)

Skogshumblan bilderna är verkligen antingen älskar du dem eller så är det inte alls något för dig ^^

Pagan
0

ja jag hoppade nästan till här i stolen🙂Men grattis Alexa. Man kan verkligen leta bra länge efter en lek som man trivs med så direkt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Haha ja jag förstår Pagan. Det var i någon tråd som jag tror Stollan la ut en varning om bilderna men hu vilka kort! Jag hoppade högt..

/ Skogshumblan

Tarotstollan
0

Smaken är ju som baken delad och tur är väl det, annars hade vi alla suttit med samma lek!
Ja, Humblan det var min "Alchemy 1977 England Tarot" jag varnade för med all rätt, den har kort som kan skrämma folk rejält!

Skogshumblan
0

Ja det vore bra trist, men ekonomiskt ;P

/ Skogshumblan

Pagan
0

Å men den väcker en del känslor av att vilja ha ändå: Alchemy 1977 England Tarot 😎

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2

Jag tycker mycket om Stora Arkanan i den men den Lilla Arkanan är tråkig då endast hovkorten är illustrerade.
Lade inte någon länk för jag tänkte att bara de modiga skulle leta reda på den då!
Tänk nu Pagan om du skrämt slag på någon? hihihi

Pagan
2

hehehe😉får hoppas på det!

Sajtvärd Tarot