Goddagens torsdag
Hej på er
Haft en bra dag?
Idag har vi haft uppehåll hela dagen och först nu ser det ut att bli gråtungt igen.
Hoppas du fick bra väder i dag Stollan, du beställde ju det igår.
Själv har jag haft en bra dag, jobbat på som vanligt, men det har gått ovanligt smidigt.
P.s döpte om hälsningstråden från Godmorgon Tarotvänner till Dagens hälsningstråd D.s
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Kallt och liiiite frost på rutan i morse, full värme på inne i bilen i morse vid sju när barnen och jag skulle iväg. Senare var det +15 grader och sol, fullt öppen sollucka och ac på som gällde på vägen hem. Mamma har kommit och det ska bli skönt att få rå om oss en låååååång härlig helg. Förhoppningsvis solig.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jajamensan här har varit solsken och soldis och nu mot kvällen har det mulnat på.
Har varit ute i det fina vädret och avklarat det mesta av min ärenden. Gick en extra sväng med kompisen som jag träffade nere på "shopen", där vi stod och pratade om nya stenar som de hade köpt in men inte kommit ännu. Det är särskilt en sten som vi nu väntar på som heter "Super 7 kvarts" (Super Seven Quartz). Den verkar vara väldigt spännande!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ja, det låter spännande Stollan, du får berätta mer då du har mer info
Själv ska jag gå å sussa nu, såg nyss på fuskbyggarna, ja jäklar vad fel det kan gå!
Sussa lugnt och jag hoppas att nattsömnen infinner sig så här i fullmånetider. Kan ju vara si och så med den saken. Skriv önskelista och lägg i månskenet och bränn dagen därefter och känn tacksamheten för att de åkallar din önskan.
Nu tandborstning……………….ska bara…………😴
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot