Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 780 ggr
Skogshumblan
0

God morgon 17 april.

Så härligt det är att vakna när dagen redan är ljus och bjuder på plusgrader! Hoppas ni får en fin dag alla. Min blir lång men sånt är lärarens liv.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

gevalina
0

godmorgon…ännu en ledig dag och inget planerat mer än att åka till den andliga träffen med några vänner framåt kvällen…vilket ska bli spännande och harmoniskt.

Här är lite trist utanför fönstret men solen tittar säkert fram under dagen.

Önskar er en superdag.

Pagan
0

Godeftermiddag🙂

Här har vi haft sol hela dagen. Känns ljuvligt!!

Skogis haft en trevlig dag fast den var lång?

Låter som du ska ha en trevlig kväll Gevelina. Hoppas du får stort utbyte av träffen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
1

Idag har vi haft 15 grader varmt men otroligt blåsväder. man har fått hålla i hatten rejält.. hade nog kunnat ta ett paraply och flyga lite och de funkat 😉 Men jobbat så han inte testa det 😃

Tarotstollan
0

Här har varit lugnt, varit ute en sväng i det blåsiga men soldisiga vädret.

Skall sätta mig nu och titta i sista numret av Livsenergi som kom idag, det är mycket med Doreen Virtue i, både månadsboken och 6 st av hennes orkellekar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1

ja och månadsboken kan man nog inte säga nej till denna gången heller, hm

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Idag var livet finemang. Klassen helt ljuvliga och föräldramötet gack så bra. Sen kom monstret "jobbågest" ut ur gömmorna och så var den dagen förstörd… Skulle egentligen gett mig ut och sprungit för det är så gott när man mår såhär men jag satsar på en låpååååång runda i morgon istället.

/ Skogshumblan

Pagan
0

kram skogis.❤️Se mina andra rader😉

Nu e det dax att gå å lura lite. Har varit så himla trött idag, kan man vara trött av pollen fast man inte har allergi? Eller kan man få klimatförändringarströtthet tro? Ja vad som så behöver denna kropp ta igen sig omedelbart bums.

Sussa gott alla sköna. Ses imon.

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Sov gott Pagan, hoppas vårtröttheten ger med sig. Ska nog också sova, eller försöka iaf. Natti natti!

/ Skogshumblan