Världshistoriens bästa julklapp?
Som ni kanske minns är både jag och min sambo Daniel halvbesatta av My Little Pony. Och till julklapp hade han ritat det här - ett MLP tarotset med stora arkanan. Han hann inte riktigt klart så de sitter fortfarande ihop, men bilderna är i alla fall klara.
Förstå hur lång tid han måste ha lagt ner på detta! 😮
Jag var bara tvungen att visa er. Jag tänkte gjort det efter jul, men det blev bara inte av. Men bättre sent än aldrig, eller vad säger man..? 🙂
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Väldigt imponerande, vilken julklapp 🙂
Så otroligt fina, han skulle säkert kunna få dessa publicerade om han fixar resten av leken också.
Jag skulle köpa den leken om den blir klar!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Åh, vad fina de är Ruzicka. 🙂
Vilket jobb han måste lagt ner på den leken. Förstår att du blev glad. ❤️
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Tack Lina, Stollan och Isa! ❤️
Jag tror tyvärr inte att bilderna är hans orginal. Jag har för mig att han sade att han har ritat av. Så han kunde inte publicera den även om han ville, stollan. Tyvärr. Du får nöja dig med att dregla över mina kort. 😉
Att han gjort ett fantastiskt jobb! Vilken karl. Säger som någon här redan sagt att han säkert kan få den publicerad om det blir sviterna. Jag minns att jag lekte mycket med mlp när jag var liten. Appelblossom och någon peach- något… Mamma har hittat dem så de ligger och väntar på min dotter som nu tre år gammal fattat tycke för allt vad djur heter. katten Nisse finns visst kvar också. Ursäkta min nostalgikapning av tråden.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Ja, jag får väl göra de då 🤤🤤 🤤! Hade faktiskt velat ha dem!
Han blev jätteglad och tackade så mycket för berömmen när jag sade att ni trodde att han kunde få den publicerad.
Det är just den här generationen av MLP som är så enastående, Skogis. Ta en titt på det vettja - och du har ju en dotter i rätt ålder också! Nu heter de Twilight Sparkle, Fluttershy, Rainbow Dash, Applejack, Rarity och Pinkie Pie. ^^
Ska göra det Ruz. Ska försöka göra dem och se om du och jag kan lura rätt på namnet. Minns nu när du säger det apple jack, cotton peachblosdom, Rainbow någonting….
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Duktig han är din sambo! 👍 Problemet med leken är väl copyrighten, att du har den för hemmabruk är en sak men sälj inga kopior för det är inget litet bolag som ligger bakom MLP…
Vad snällt av honom! Väldigt gullig lek. 😃
Om han ritar färdigt dem och sen kontaktar MLP företaget, så kanske de godkänner den för utgivning. Såvida det inte redan finns en tarotlek med MLP? Måste kolla!
Tyvärr verkade det som fler hade en idé om detta, tyvärr!
Det här med utgivning är inte aktuellt. Som sagt har han ritat av redan befintliga bilder och Hasbro är enna riktiga surkärringar. Den är helt enkelt bara till mig, och det är det som gör den så speciell. 😃
❤️
😭
Tack så mycket, Pagan! ❤️