God morgon lördag 13/4
God morgon allesammans đ
Fortfarande grÄtt och trist ute, men det börjar komma lite blommor i rabatterna. HÀr kommer snart dotra med familj, sÄ fÄr vi se vad vi hittar pÄ.
Ha en skön lördag
Kram Isa
*Du föddes vild. LĂ„t ingen tĂ€mja dig. *đđ»
God morgon! HÀr Àr det kallt. Har inget att göra idag sÄ jag spenderar dagen med kaninen :) Mysigt! Ha en toppen lördag!
godmorgonâŠfrukost pĂ„ gĂ„ng sen ska jag laga lite piroger..med lite lax och bacon..blir gott att ha med sig till jobb denna kvĂ€ll..
Lite mulet ute men förhoppningsvis klarna det upp under dagen..och dottern ska Äka ner till centrum för att hÀmta sina nya glasögon.
Ha en toppendag.
God förmiddag. Hade tÀnkt springa 15 km idag men i regnslask ger inte jag mig ut! Har fÄtt nÄgon "röjarlust" sÄ jag gÄr nog inte sysslolös, finns massor att röja upp och fixa med hÀr hemma. Hoppas ni alla fÄr en fin lördag.
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jag hade röjarlust förra helgen, satt knappt ner sÄ jag ska ha en slapp helg nu har jag tÀnkt.
Först ska jag Slappa lite till tror jag. Ska grilla med goda vÀnner i eftermiddag sÄ jag slipper laga middag, det Àr ju alltid trevligt. HÀr Àr det grÄtt och trist, regnar, men và har plusgrader.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
Morrn! HĂ€r har det snöat sĂ„ det ligger flera centimeter pĂ„ marken đźVintern kom tidigt i Ă„r. HĂ€r ska stĂ€das idag, eller rĂ€ttare sagt jag ska damma och sönerna dammsuga och moppa.
#5 Oj, sÄ mycket snö? :/
God middag. Pagan gott att kristallen börjat sĂ€tta sig eller hur man sĂ€ger. Blev inte sĂ„ mycket röjande idag, kom ut pĂ„ min 15 km löprunda, klarade den pĂ„ 1h 52 minuter och det kĂ€nns hoppfullt inför de 21 km jag ska klara om ca en mĂ„nad. Nu ska jag duscha och sen gör jag inte mĂ„nga knop efter denna löprunda. Eller sĂ„ Ă€r det precis vad jag gör pĂ„ grund av alla endorfinernaâŠ.
/ Skogshumblan
Skogis du kunde ju kommit hit och kört ved istĂ€llet. đ
Det blev VĂ€la med dotra och familj. Lite strosande i lugn och ro och en fika pĂ„ det.đ
Isa, ja det gör jag gÀrna. Kan ju knappast fÄ bÀttre kvalitetsrid med dig:P
/ Skogshumblan
EfterĂ„t blir det mys framför kaminen med varsin kopp te och nĂ„got gott att Ă€ta till. đ
LÄter som en deal jag Àr med pÄ!
/ Skogshumblan
LĂ„ter bra. đ