Godmorgon fredag
Hej på er. Vaknat och gnuggat ögonen och upptäckt att snön fallit under natten? Nähä inte det. Då vad bra, då har du en bra fredag framför dig. Snö ska falla här under dagen, men blir nog inte liggades då vi ska ha plusgrader både eftermiddag och kväll.
Ha en underbar fredag och gör det bästa av den. Kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God morgon Pagan och andra. Pagan hur går det med "kristallen " ? Ser nåt vitt som ligger och skräpar på marken:P Är ledig idag, ska strax köra igång morgonen så sonen kommer iväg till skolan. Senare idag ska jag till jobbet på ett möte men innan & efter det är det slappa som gäller. Ha en skön fredag alla.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Goddagens! Jag har inga direkta planer idag mer än att vila foten så mycket som möjligt för jag har mer ont. På torsdag nästa vecka ska jag till sjukgymnasten, hoppas att han kan ta reda på vad som egentligen är fel för nu börjar det bli ordentligt trist att bara vara stilla.
God eftermiddag! Här har det varit - och fortsätter vara - en alldeles för fuktig, blöt och grådaskig dag. Gillar inte denna fukt och en himmel som är alldeles dassig. Suck.
Men måste ju tacka vårfåglarna för att de inte ger upp i alla fall, deras ihärdiga serenader till Livet får mig att se ljust på tillvaron trots vädret. Ska njuta av ett gott vin till maten sen, så riktigt så illa är det ju inte. ;-)
Trevlig fredag alla! ☀️
Amandla hoppas att din fot blir bra snart. Ravenna, kan bara hålla med om att den här grådassiga tillvaron är trist. Mer sol och vår! Hoppas vinet, maten och sällskapet piggar upp. Här är fredagslojt. Barnen och jag har gått loss lite i godisskålen så nu behöver jag verkligen springa den där 1.5 milen som är inplanerad i morgon. Känns helt galet men å andra sidan går jag igång på det galna. :)
/ Skogshumblan
Här snöade det under natten men sen övergick det i VÅRREGN👍! Så det mesta av snön är borta förutom de stora uppskottade högarna men även där har regnet gjort ett bra jobb, högarna har sjunkit betydligt.
Ja, fåglarna är underbara att lyssna på, tycker synd om dem på nätterna när det är så kallt fortfarande.
Skulle städat men har ingen lust så jag slappar vidare. Skall titta på lite filmer i tv och hänga här med trevliga människor!
Ha en trevlig helg🍸🌺!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Fredag kväll infann sig inspirationen till att pilla ihop pedagogisk planering om temat jag haft med eleverna. Tur man har ett liv eller hur det nu var…. Stollan låter jättehärligt! Vår åt folket!
/ Skogshumblan
Godmorgon, fast det är lördag idag. Jag vet det. 😃
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻