Tarot iFokus

Tarot

Etikett: tarotlekar-vÄraegna-villha-visa
LĂ€st 1314 ggr
Sameli
0

Crystal tarot, 905

NÄgon som har leken? Hur upplever du den?

đŸŒș

"Man mÄste ge lite mer Àn man tar"

Tarotstollan
0

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Sameli
0

Ja precis, det Ă€r den jag menar :) Lite "plottriga" men Ă„h vad svĂ„rt det ska vara att hitta rĂ€tt lek!!! En lek Ă€r lĂ„ng leveranstid pĂ„, en Ă€r si en Ă€r sÄ 

Tarotstollan
0

Den Àr vÀldigt fÀrgrik och det tycker jag om. DÀremot Àr den som du sjÀlv sÀger plottrig och svÄr att se vad den skall förestÀlla, tycker den ser lite mörk ut för min smak. Det Àr inte en lek jag skulle köpa till mig sjÀlv men nu Àr det du som skall ha den. Gillar du den sÄ köp den!

Var har du tittat efter lekar nÄgonstans?

Sameli
0

Shop.englagard.se Mandala Amuletten Aah, hittar liksom ingen lek dÀr det sÀger "klick" om du förstÄr vad jag menar..

Tarotstollan
1

Kolla pÄ lÀnkarna hÀr uppe sÄ fÄr du fler förslag. Vattumannen har ju massor. SjÀlv köper jag (hittills) endast frÄn dem, StengÄrden och Tarotkatten.

Skogshumblan
0

Det Àr svÄrt att hitta lek. Men om det inte kÀnns rÀtt, köp inte Àr mitt rÄd. HÀr fÄr du fler lÀnkar med stÀllen att kika pÄ. http://tarot.ifokus.se/links?discussions-1

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Sameli
0

Tack för alla tips, nu har jag bestĂ€llt min lek (Ă€ntligen!). Hittade den pĂ„ Vattumannen faktiskt, tack Tarotstollan! 😃

Vilken lek det Ă€r? det fĂ„r Ni se nĂ€r jag fĂ„tt hem denđŸ€«

Amandla
0

😃

Sameli
0

KĂ€nner mig superförvĂ€ntansfull ✹

Kikade lite i tarotboken jag bestĂ€llt av Ylva Trollstierna, hon skriver riktigt bra tycker jag! Hon skriver som hon pratar men det mĂ€rks att det Ă€r genomtĂ€nkt!

Skogshumblan
0

Vad blev det?! * nyfiken *

/ Skogshumblan

Sameli
0

Gaian tarot blev det, för det tyliga bildsprĂ„ket 😃

Skogshumblan
0

Åh sĂ„ fin! Hoppas ni kommer trivas ihop!

/ Skogshumblan

Sameli
0

Tack det hoppas jag med.. Min första Tarot men sÀkerligen inte den sista :)

Skogshumblan
0

NĂ€ de har en tendens att bli fler :P

/ Skogshumblan

Sameli
0

Ja, kÀnner redan nu att jag skulle vilja bestÀlla en till.. Men det fÄr vÀnta!

Tarotstollan
0

Vad kul att du hittade en som du gillade, Gaia leken Ă€r superfin.👍 Har den inte, men den stĂ„r pĂ„ min "8 meters lista vill ha/skall köpa"😃!
Tror att du skall bli jÀttenöjd med den eftersom du har letat och inte tog första bÀsta bara för att du ville ha en.

Ja, Ylva skriver lĂ€tt och rakt pĂ„ sak, jag gillar hennes böcker och tycker det Ă€r kul att höra nĂ€r hon pratar ocksĂ„. Var pĂ„ föredrag med henne nu i höstas pĂ„ Livs & HĂ€lsomĂ€ssan, hon brukar vara med dĂ€r. TyvĂ€rr pratade hon inte om tarotkort, det hade varit Ă€nnu roligare!

Ja, suget efter flera lekar kommer oftast direkt nĂ€r man ser hur mycket fint det finns! Det Ă€r att försöka stĂ„lsĂ€tta sig och inte börja inpulsköpa allt man ser direkt, (kommer frĂ„n en som köper massor 😂)!

Sameli
0

Tack' det hoppas jag med verkligen, den kĂ€nns rĂ€tt sĂ„ det ska nog bli bra. FĂ„r se sen bara hur det gĂ„r med inlĂ€rningen och intuitionen som behöver en del trĂ€ning (milt sagt). Ja jag kĂ€nner mig vĂ€ldigt nöjd med boken. BestĂ€llde direkt pĂ„ hennes hemsida, det var billigast ;) hon verkar mysig tycker jag, skulle gĂ€rna gĂ„ pĂ„ förelĂ€sning med henne
 Haha, ja kan tĂ€nka mig att det blir lite som ett samlingsbegĂ€r, men det Ă€r bara kul, nĂ„got mĂ„ste man ju ha att tycka om och lĂ€ngta lite efter.