Godmorgon onsdag 10 april
Goooodmorgon alla söta och goa
Idag känns det rätt ok. Lite sjösjuka än bara. Hoppas Ni sovit gott och vaknar utvilade och redo för att ta er an denna underbara dag. Enda onsdagen denna vecka, gör det bästa av den🙂
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God morgon Pagan och ni andra. Pagan, skönt att du är rätt ok idag, hoppas den är på plats snart den där kristallen… Själv känner jag mig rätt frisk också. Händer inget idag blir det jobb i morgon. Hoppas ni får en fin dag alla.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Har i dag haft sovmorgon..och hitintills har jag enbart funderat på om jag ska göra en omlottkjol av min förstora sydda kjol eller låta den vara stor….kanske man kan sälja den på blocket för en slant…senare under kvällen bär det i väg på kurs, men nu ska jag göra l ordning lite frukost.
Ha en jätteskön dag.
Nu äntligen kan jag ägna mig åt det jag vill läsa här. Har tillbringat ett antal timmar svärandes över kalendern i min mobil som krånglat så vansinnigt, den har ändrat tidszoner hit och dit hejvilt så alla inlägg jag gjort i den har varit helt opålitliga 🤫Men nu funkar det! 😃

ja du Amandla, den där tekniken som ska underlätta……ibland undrar jag om det inte vore så mycket enklare att ha block och penna istället. De hittar man ju, kan bära med sig och där står ju det som är viktigast. Lustigt att man ska göra backuper som hela tiden segar ner den tid vi har. ur led är tiden.
Som min nya fina telefon. Större och större blir de. Jäkla ofog. Att behöva släpa med sig hela telefon när man bara behöver typ 2 funktioner. Vore på sin plats att göra den delbar, och man tar bara med den del man behöver. Så tar det liten plats i fickan och resten så som foto, internet, kalender, ljudbok, stegräknare, kalorimätare, kalkylator mm kan man bygga på allt eftersom man anser sig behöva ha det. Vilket oftast inte är i löparspåret, sommar kjolen eller i lilla fina väskan. Nu ska en bred ful sak alltid släpas runt på. Ska jag behöva ha handväska för att ha med mobilen? Jag som hatar väska. Vill få plats i i fickan med det som är viktigt nu i sommar ju.
Sajtvärd Tarot
God kväll på er..
Idag har de varit jobb och sen lunch hos kompisen.. fick till och med efterrätt 🙂 Va helt kanon 👍 Äpplepaj med jordnötter och vanlijsås..
I morse när jag vakna va det 4 minus. gick upp till 4 plus men ruggigt idag. både haglat och snöat och regnat och lite sol i mellan åt.
Kvällen blir lugn i vilans tecken.. 😴
Trött efter jobbet..
Ha en trevlig kväll på er.
Kram..

Nu säger jag godnatt alla sköna. Duschen kallar, disken ska plockas undan och frukost & lunch till i morgon ska packas. Har päron som jag tänkt haft med mig till jobbet i flera dagar nu men tydligen lyckas glömma varje dag, totalt kass med det gröna. Gurkan jag tänkt ta hand om fick jag slänga igår. Det som är så gott med creme fraishe till….men men….Jag som skulle haft med gurkstavar till lunchen å allt. Skärpning!! Ska genast ta fram päronen!😛
Sov gott och dröm härliga drömmar.
Sajtvärd Tarot