Godförmiddag
Ăven hĂ€r lyser en vacker sol, men det Ă€r fortsatt kallt. Snön som föll i gĂ„r har smĂ€lt bort, hĂ€rligt!
idag ska jag storstÀda altanen, fÄ upp allt lulllull frÄn kÀllaren och göra vÄrfint. Fast jag fÄr vÀnta med vÀxter ett tag till, vill inte bÀra dem in och ut varenda dag. Risken finns ju att jag glömmer dem. Fortfarande flera minusgrader pÄ nÀtterna. Jag ska byta till sommardÀck ocksÄ hade jag tÀnkt. Blir nog inte sÄ mycket vila just i dag.
I dag ska jag ocksÄ ha fastedag nr 2, sÄ jag ska Àta runt 400 kalorier vid 12 sedan inget mer förrÀn i morgon runt 8.30. FÄr se hur det gÄr dÄ jag Àr ledig. Filurar som bÀst pÄ vad jag kan Àta som innehÄller sÄ lite kalorier som möjligt men gör att man stÄr sig hela dagen och natten. nÄt med Àgg blir det ju helt klart iallafall.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
Godmorgon Sol och alla andra. đ
För mig gÄr den nog i vedens tecken. Tog slut pÄ det jag hade inne, sÄ fÄr ta in lite idag. Sen kommer Àldste sonen och byter dÀck till mig. BÀst och passa pÄ nÀr han har tid.
Ha en skön söndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. LĂ„t ingen tĂ€mja dig. *đđ»
God middag. Solen skiner hÀr ocksÄ. Sitter och svÀr över en virkning, blir ju inte alls som det ska och googlingarna gjorde mig inte klokare⊠Jaja envis vinner sÄ jag sitter vÀl hÀr ett tag till;)
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
De va lĂ€nge sen jag hade tid eller tog mig tid att virka. men har börjat fundera pĂ„ att skaffa garn och börja igen đ
Har legat allt för lÀnge i sÀngen och bara myst med mina katter, pratisar som skall in under tÀcket och ha kli pÄ magen :)
Pagan: Lycka till med altanen och lite kalorier! Det Àr ett rent h*lvete rent utsagt att dra ner pÄ det men gÄr :D
Sol och Skogshumblan: Virkning Àr ju bland det roligaste som finns! Och har man lite större storlek pÄ virknÄl och lite tjockare garn sÄ gÄr det ju av bara farten! :D Vad Àr det som virkas?
Jag virkar inget Àn. funderar pÄ nÄgra dukar..
men inte kommit till skott Ă€n đ
Kaptenalexa ( Ă€r det ok om jag kortsr ner ditt namn till bara kapten eller alexa?) just nu virkar jag en kudde Ă„t mamma, mössor Ă„t neonatalavd samt ett par tofflor Ă„t en kompis, de blir liggande ett litet tag och sen byter jag. Ăr för uttrĂ„kande att bara virka en sak i taget tycker jag.
/ Skogshumblan
Skogshumlan: Bara Alexa gÄr vÀldigt bra :)
Du Àr inte ensam : D Speciellt nÀr nÄgonting tar liiiite för lÄng tid, dÄ behöver man variation :) Har gjort detsamma, brukar ha mellan 2 och 5 projekt igÄng samtidigt ^^ BÄde mössor, halsdukar, sockor och smÄ supermariosvampar! Hoppas pÄ bild senare (Àven fast det inte riktigt har med forumet att göra)
Alexa blir det dĂ„! Kan tipsa om texilarbete i fokus. En trevlig sajt hĂ€r inne. Gjorde misstaget att kika in döe i gĂ„r och hĂ€pp var tre nya projekt pĂ„ listan jag harâŠ. Kan meddela att entrĂ€gen humbla vann. Fick klĂ€m pĂ„ rutorna. Hihi.
/ Skogshumblan