God Långfredag 29 april
Vaknade vid sextiden redan och försökte somna om, gick upp halv sju då det inte gick. Det kommer bli en låååång fredag på fler sätt än ett 😛
Önskar er en härlig dag och för de som önskar sig (som jag) vila och lugn
God middag! Hoppas du får vad du önskar fridelfina, och ni andra. Här är soligt och vi njuter av lugnet. Ska få till den här helgen också tror jag :)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Hej på er
Här vaknade jag också tidigt. Rätt typiskt när man kan sova så länge man vill. Men solen lös in så fint och jag var ute på en långpromenad med stavarna. Himla skönt!! Nyss satt i mig frukosten och sitter och dricker kaffe. Här har vi +2 och sol. bara två dagar kvar till vi ska ställa fram klockan.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Morrn! Jag vaknade också tidigt, redan vid kvart över nio vilket är jättetidigt för att vara jag. Men jag klagar inte, är så tacksam att jag har bättre kvalité på sömnen och att mina dagar blir längre 😘
En kompis kommer och hälsar på sen, med sig har hon en pyttepudel (sådär 24 cm hög) och sin hundfön. Min la av helt igår och jag känner mig helt handikappad utan den, då båda mina pudlar behöver badas. Vägsalt och damm sätter sig som klister i pälsarna 😮
En hundfön är väldigt mycket kraftfullare än en vanlig fön, min är så stark att den slår vattnet ur pälsen och hunden torkar kvickt. Hoppas det är garanti kvar på den (köpte den begagnad av en vän, hon ska kolla om hon har kvittot kvar) annars måste jag köpa en ny. Minst 2500 kr kostar det kalaset, det har kommit ut flertalet varianter till riktigt bra pris. En sån som jag har kostade runt 6000-7000 kr då den var ny…
Idag är ingen vanlig dag för idag är Theodors två års dag! Hipp hurra! :)
Grattis Theodor! 🎂

Hipp hipp Hurra! 🎈
Tänk vad tiden går fort, barnen växer så det knakar. Mina har nyligen blivit 15 och 17 år, det var inte så länge sedan som de var småknoddar… ❤️
Grattis Theodor & ni föräldrar! Ja må ni leva lyckliga i alla era dagar:D
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ja jösses så tiden rusar, grattis Theodor. Pellis gott att se dig🙂
Ska strax åka iväg till dukat påskbord. Sicken lyx!! Sedan ska jag fira påsk med gubben i kväll. Mys på hög nivå.
En tripp till storstaden i morgon med mer mat och mingel. Tur man e ledig.😃
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Lät gott pagan :) Ja tiden springer iväg! Hinner knappt med själv ju haha :) men underbart är det!

Pagan, menar du huvudstaden? I såfall "vinkevink"!