Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 738 ggr
Pagan
0

Godmorgon onsdag

Godmorgon alla tarotvänner. Hoppas natten varit god. Själv sitter jag på jobbet och har en del timmar framför mig då det blir övertid i dag också. Snart hägrar påskledigt, så det blir värt det. Fullmånen är magisk, så det var svårt med sömnen även i natt. Känns som det blir en bra dag och vädergudarna är på gott humör.

Önskar er en underbar dag vad Ni än tar er för.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
0

Morrn da! Jag har inte heller sovit särskilt bra inatt, somnade framåt två och vaknade åtta. Jag vet, det är inte likt mig att vakna så tidigt men det är en biverkning av att jag äter strikt lchf. Finns ingen annan förklaring för det sammanfaller perfekt i tid. Å andra sidan har jag bättre kvalité på sömnen så jag lider inte direkt 😎

[NeferNefer]
0

God morgon god morgon god morgon! Solen skiner så vackert och jag tror det finns kaffe åt mig i köket så jag är lycklig. Jag önskar er alla en underbar dag 💋

[leWolf]
0

God Morgon på eftemiddagen !

Nädå har inte vaknat nu 😃 bara inte vart in här tidigare.Strålande väder och så himla skönt det börjar bli nu efter denna envisa kyla.

Önskar er fortsatt fin dag 🌺

Skogshumblan
0

God kväll! Hoppas er dag varit bra. Själv har jag haft en kanondag, toppade just med 6 km löpning. Gick i vanligt tempo men det kändes som jag flöt fram, helt underbart. Ska avsluta dagen med lite rättning av matteböcker. Ha en fortsatt fin kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
0

God kväll alla goa!

Har haft en fullfartpåjobbetdag (som vanligt…) och är lite trött eftersom jag inte riktigt kunnat äta normalt ännu. Känner mig ff lite "magsjuk", men mycket bättre än i måndags. Ska om en liten stund ta mig en resa i fullmånens sken till häxbrunnen (se inlägg på Häxor iFokus av Kuutar). Det var länge sedan nu, behöver lite egentid!

Längtar också efter påskledigt, tänk 4 dagars helgledigt!