Tarot iFokus

Tarot

Etiketttolkningar
Läst 1135 ggr
[Camia7]
0

förvirrad

Jag är ju helt Nybörjare och har väl ingen koll på hur man gör men ville veta hur det skulle gå med min brors hund eller hur han ska göra med sin hund och drog ett kort och det va döden och blandade korten igen och ställde samma fråga och drog ett nytt och det va samma kort.. Men som jag tolka det blev det inte… kanske betydde kortet hur det är och jag fick för mig att den svara på vad han kommer att göra.. Eller svara den på vad som va bäst för honom att göra??

LinaLj
0

Kortet döden betyder ju sällan död utan snarare en stor förändring eller att börja om på nytt.

Om man är Nybörjare (och även senare) så kan det vara bra att skriva ner frågan och vad man fått för svar samt hur man tolkar det. Då kan man gå tillbaka och titta på det. Speciellt bra är det om man är osäker på vad svaret syftar på. Då kan man titta på frågan igen, korten svarar på de frågor man ställer. 

På det sättet kan man bli bättre å att ställa "bra", eller kanske tydligare frågor. 

Så den korta versionen 😉 blir: korten svarade på den frågan du ställde. Om du ställde frågan vad han skulle göra med hunden så svarade de på vad han kommer att göra. Om du ställde frågan hur det skulle gå med hunden så svara de vad som kommer att hända med hunden.

[Camia7]
0

Ja jag vet ju att kortet inte betyder död:) om jag minns det rätt så frågade jag vad han kommer att göra med hunden och då tolka jag det som att han skulle gå vidare och låta någon annan ta hand om henne men det skulle han inte göra.. Han vill behålla henne..

[Camia7]
0

Jo jag frågade också hur hunden mår och då fick jag kortet som betyder empati… Haha fattar ingenting :p

[Camia7]
0

Jaha börja om på nytt.. :) det stod det inte när jag läste vad kortet betydde men det förklarar ju en del:) han vill börja om med henne:) tackar:)

Tarotstollan
0