Gratis tarot
Hej! Jag håller på att lära mig att tolka tarotkort och tycker att det är hur kul som helst. Tyvärr är det inte helt lätt att hitta någon att spå här hemma men jag hoppas kunna hitta några frågeställare här på Tarot i Fokus. :)
Har du en fråga?
Jag vill jättegärna försöka besvara den med hjälp av korten. Men kom ihåg att jag är Nybörjare.
När jag har fått fem (5) stycken frågor kommer tråden att låsas.
Jag vill helst att du ställer en fråga eller ber om en stjärna för en specifik tidsperiod, max 6 månader.
Helst inga Ja/Nej-frågor.
Ange gärna ditt stjärntecken om du vill.
Ställ frågan/Eller ange ditt intresse här i tråden. Om det är en för privat fråga kan du skicka den i ett meddelande till mig.
Jag besvarar frågan via meddelande till din inbox.
Uppskattar all feedback!!
Kram på er, Nelma ♥
(OBS! Jag har fått tillstånd att göra det här inlägget utav Amandla.)
Hej!
Du får gärna ha mig som försökskanin om du vill 🙂
Skickar ett pm till dig med en fråga..
Kram sol
Hej Nelma!
Du får gärna träna på att spå mig. Min fråga är kort och gott hur ser min närmaste framtid ut att bli.
Är född i Jungfruns tecken
Mvh
Anders
Hej Nelma,
Du får gärna träna på att spå mig.
Min fråga är hur det ser ut på jobbfronten för min del.
Står lite och väger mellan att gå tillbaka till mitt gamla jobb eller starta eget, (egna är redan uppstartat men har ingen försäljning) (mammaledig just nu)
Kommer jag tycka att det är värt att vara egenföretagare? Kommer jag kunna leva på det? Vad ska jag göra för att lyckas? :-)
/johanna
Hejsan.
Kul att jag just såg ditt inlägg. Känns som att det bara "was ment to be".. Du får gärna lägga för mig. Min fråga är: När och hur kommer jag träffa min framtida partner? Är en vädur.
Lycka till 🙂
Tack för alla frågor!!!! :) Ni gör mig så glad så om ni bara visste!
Jag kommer att skicka svar till några utav er idag och resten i morgon. Försöker beta av i turordning.
Vi hörs snart. ❤️
Kram, Nelma
Hej!
Ja, du får mer än gärna öva på mig med! :) (Tror jag blir nr 5?)
Jag undrar lite allmänt hur framtiden ser ut för mig och mitt relativt nya förhållande. Låt säga 6 månader framöver?
Jag är en fisk.
/ Hanna
Japp, därmed kom fråga nr 5 så jag låser tråden.