Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarot-allmänt
Läst 1728 ggr
Timmorn
0

Gratis tarotläggning

Hej hopp!

Jag är en Nybörjare på det här med Tarot, men skulle vilja öva. Ska vi säga att de första fem som skriver här testar jag att göra en läggning för. Om jag har tid att ställa till fler så kan jag göra ett nytt inlägg eller hojta till. 
Jag tror att det blir så att jag gör en trekortsläggning av frågan, dåtid,nutid framtid för att försöka få en bra syn på frågan.

Försök att inte ställa Ja eller nej frågor. Utan exempelvis Hur kan jag  bli bättre på … Eller Hur kan jag lösa problemet med … 

Eller ja ungefär något sånt, hitt på någon fråga så försöker vi. Det är OK att bara skriva här att ni vill ha en läggning och sedan skicka frågan på ett meddelande. Jag skickar i alla fall tillbaka ett meddelande till er ifall att det kommer något som ni känner är privat eller bara att ni inte vill ha det i tråden, så får ni avgöra om det ska skrivas ut i tråden eller inte. Feedback vill jag gärna ha ;P

Ja jag lägger med en lek av John Holland Oracle nånting … Sitter på jobbet och har det inte i huvudet. 

Josefine

* har säkert lagt i fel grupp

//Josefine har fått tillåtelse att skapa den här tråden.

Om någon undrar varför man måste ha tillåtelse, se skrivreglerna.//amandla

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

diva
0

Ja tack gärna

Minrandigalama
0

Du får gärna öva på mig! :-) men jag vet inte riktigt hur det funkar? Ska jag skicka en fråga till dig i pm? Kan det vara en fråga om typ vad som helst ? :-)

[Sol69]
0

Du får gärna öva på mig..

Skicka information till mig på pm om vad du behöver 

Kram sol

Timmorn
0

Det kan vara en fråga om vad som helst,  du får välja själv om du vill skriva ut den här eller i pm. Tänkte på det att vissa vill vara privata så det var därför :)

Om det skulle vara en alltför knepig fråga så kan jag säga det. Men hittills har jag satt mig ner och gjort mitt bästa ändå :) Och ibland har jag bara omformulerat frågan så att det känns enklare att ställa.

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Minrandigalama
0

Okej tack då vet jag ! Jag skickar frågan i PM så får du säga till om den blev för knepig ! :-)

[Sol69]
0

Gör väl samma sak jag också.. pm till dig med en fråga..

Timmorn
1

Det blir bra det både Sol69 och  Minrandigaalama Och Diva som har skickat :)

Börjar ikväll för då borde jag ha tillfälle!!

Denna kommentar har tagits bort.
jejjja
0

Jag skickar ochså in en fråga.

J-Artur-K
0

Jag skikar en med

Ny dag nya möjligheter

Amandla
0

Därmed är det fem personer som anmält sitt intresse, så jag låser tråden.

Inlägget är låst för nya kommentarer