Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 651 ggr
plutopellis
0

3/2 Söndag

God kväll i stugan alla!

Hoppas alla har det bra där ute i vinterlandet Glad eller tja, kallt har vi här men ingen snö…

Själv har jag legat i soffan hela dagen och gottat mig, varit sjuk hela veckan och veckan där innan var det VAB så imorgon blir det minsann jobb för första gången på två veckor! Jösses Obestämd

Kram på er alla!

Skogshumblan
0

Hej Pellis, kul att se dig här. Längesedan nu. Skönt att du fått vila och är redo att jobba igen. Hoppas ni alla här inne får en skön söndagkväll och skön vecka:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
0

Hej Pellis, det var ett tag sen Glad

Här händer inte så mycket, jag tränar mina soffliggarmuskler ett tag till. Jag passar en kompis lilla pyttetoypudel ett par veckor, hon kom igår kväll och har funnit sig tillrätta bra. Men hon är inte van vid våra sovtider ännu, utan vaknade halv nio i morse och behövde ut. Jag gick med henne kanske 75 meter, det räckte så hon fick göra sitt, och det räckte för att jag skulle få ont i vristen Obestämd Imorgon ska jag ringa vårdcentralen och höra vad de tycker, om en stukning ska vara så segdragen.

plutopellis
0

Hej på er! :) Lät inte bra amandla! Hoppas foten blir bra snart!

Amandla
0

Tack Kyss

Skogshumblan
0

Amandla, det lät inte bra med vristen…Krya på dig!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
0

Tack Skogis! <3

Tarotstollan
0

Kul att se dig igen Plutopellis. Skönt att du mår bättre.

Amandla krya på dig, stukningar kan vara mycket långdragna innan de blir helt återställda.

Har varit ute på en kort promenad och lämnat in Ica-Sudokun. Som jag sagt innan, har man vunnit en gång vill man vinna igen Flört!
Då var det runt 0:an och det blåste lite kyligt och på hemvägen började det snöa så där mjukt och fint.
Fast nu verkar det ha slutat att snöa.

Kommer att "jobba hårt" nu under kvällen framför Tvn och Datan Skrattande.
Ha det bra alla.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

plutopellis
0

Lycka till stollan! Och slit inte ut dig ;) roligt att se dig också :)

Tarotstollan
0

Skrattande

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!