Tarot iFokus

Tarot

Etiketttolkningar
Läst 1160 ggr
tinsan
0

Hjälp med tolkning?

Hej!

Jag är ganska så ny på det här området, men jag har alltid varit intresserad av Tarot och det som är "lite okänt". Igår spådde min vännina mig i Tarot, jag tog en bild på korten som hon la upp.

Och nu idag får jag känslan av att dom korten säger mycket mer än vad vi, eller vad hon fick fram igår.

Det var mycket annat som kom emellan under tiden som hon skulle spå mig så vi tappade lite fokus ifrån det, och idag kan jag inte släppa det och har googlat lite på dom olika korten, och det känns som att dom är väldigt starka.

Är det någon som skulle vilja hjälpa mig att tolka dom om jag lägger upp bilden här?

T.

nettipletti
0

Sätter ett avtryck här. Skulle vara intressant att vara med om någon vill hjälpa dig =)

Jag är absolut Nybörjare, men suger åt mig allt jag kan ;)

Lägg in bilden, säkert någon som "nappar" på den ;)

tinsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej :)

Jag lägger in bilden så får jag se om det är någon som vill/kan hjälpa mig.

Hon sa att den högra sidan står för "dåtid" och det kortet längst ner (drottning i stavar) är det starkaste kortet och själva grunden till dåtiden.

Den raden i mitten är nutid och den till vänster är framtid.

Jag skulle bli superglad om någon vill hjälpa mig :)

Skogshumblan
0

Behöver veta frågan ni lagt korten för om jag ska kunna göra något:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

tinsan
0

Jag ville veta hur min situation som jag befinner mig i nu kommer att sluta, det är så himla mycket saker som händer runt omkring nu som är jobbigt.

Och sen om jag kommer att komma iväg på den där resan (på andra sidan jorden) Som jag har velat göra väldigt länge.

:)