Tarot iFokus

Tarot

Etikettövriga-redskap-metoder
Läst 1670 ggr
A-ya!
2011-11-12 20:17
0

Spådom

Hej!

Jag vet inte riktigt om det här inlägget platsar här, men det var nog den sajt som jag tyckte passade bäst :)

Min kompis mammas kompis kan spå i kaffe. När man druckit upp kaffet så lägger man det uppochner på ett fat för att sedan läsa ur formerna i koppen. Min spådom blev;

Du har 2 nära kompisar, som kommer berätta någonting för dig men olika versioner, och du kommer behöva välja vem utav dem du skall tro på

Du kommer åka till 3 olika ställen inom en snar framtid

Du kommer att bli överraskad av något

Du kommer att bli lycklig, men du kommer också att gråta

Det är någon med mörka ögon som bevakar dig

Det där sista vet jag inte vad jag skulle tycka om? Jag vet inte om det är bra eller dåligt…? Jag har nämnligen drömt om en person med midnattsvarta ögon 5 gånger den senaste tiden, men det känns aldrig som en dröm, det känns alltid som att jag är vaken. Varje ny dröm börjar också med att vi träffas på olika ställen, men vi fortsätter samtalen där vi slutade senast, och jag kommer inte ihåg vart det var innan jag börjar drömma igen. När jag vaknar känns det alltid som att jag inte sovit något alls under natten? Det skrämmer mig lite…

Men i vilket fall - min fråga är; Vad bör jag tycka om det där med att någon med mörka ögon bevakar mig?

Tacksam för alla svar! :)

Min blogg: www.tonarsbokentipsen.blogg.se

[GunillaR]
2011-11-12 20:28
1

Kul med kaffesump Glad Jag kan inte denna konst men jag var hos en häxa en gång som kunde, och det var faktiskt ganska intressant.

De tre översta "spådomarna" är väldigt allmänna och kan passa in på vem som helst.

Men detta med mörka ögon, det kan ju vara intressant. Bevaka kan ju betyda att någon iakttar i smyg. Det kan ju vara en hemlig beundrare. Flört

Man kan ju bli påverkad av att någon säger någon konkret som mörka ögon. Så om du drömmer om någon är detta inte så konstigt.

Du får väl spana in vem det kan vara i din omgivning!

Mads
2011-11-13 09:26
1

Jag säger som Gilla, kan ju vara någon med lite mörkare ögon som tittar på dig lite i smyg :) Behöver inte alls vara något obehagligt.

Kram

Amor Vincit Omnia

liawilson
2011-11-13 11:58
0

Jag tror det absolut är positivit menat, att du snarare kommer träffa kärleken snart..=)

*Kärlek & lycka*

ishit123
2012-12-16 21:29
0

Det här med spådom i kaffesump har jag en stor erfarenhet av, och att ha ögon på sig brukar nästan alltid vara negativt. Det kan betyda att någon vill dig illa, att någon är avundsjuk men i vissa fall kan det betyda att dessa ögon gillar dig.