Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 439 ggr
[Momiji]
0

Gomorron 4:e december

Gomorron allihopa! Har nyss stigit upp och gjort mig klar för dagen. Har världens träningsvärk efter gårdagens sista rastning med en hund som var så stor och drog så mycket att vi var tvungna att vara 3 st för att inte flyga iväg när han drog. Idag är det bara att börja om igen då, rasta, rasta, rasta. Så skönt att få vara ute hela dagarna. Hoppas ni har en trevlig dag allihopa :)

Amandla
0

Oj, kan inte den stora hunden ha en halti eller annat på sig så ni slipper ha det så? Det är ingen bra arbetsmiljö, särskilt inte när det är vinter och halt.

Känns som om det börjar mörkna här redan, solen försvinner bakom mörka snömoln. Hundarna är väldigt stillsamma inomhus, rätt skönt för det är inte så lätt att gå långpromenader med dem nu i kylan, särskilt Pixie som är så liten fryser ordentligt trots sitt thermotäcke. Har man sån liten kropp och rör sig precis ovanför marken så blir man väldigt fort nedkyld. Albin klarar sig bättre, han är inte någon stor hund precis men ändå, han är ganska precis dubbelt så stor som Pix.

Tarotstollan
0

Tagit det lugnt, liggat i ett varmt bad och läst.
Det har snöat hela dagen och nu har snötäcket växt till 1 dm, just nu blåser det bra och vi har - 9,4.

Skall titta på tvn, skriva här och fortsätta att gräva i bråten under kvällen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!