Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 594 ggr
[Momiji]
0

Halloj 23/11

Hej hopp i båbärsskogen på er!

Underbar dag idag, har fått veta att jag ska börja arbetsträna på måndag. Ska vara på ett hunddagis en bit utanför stan. Var där idag och träffade chefen, några andra som jobba där och hundarna. Kändes väldigt bra tyckte jag Glad Passar hundar hela dagen idag. Har en liten myshund som ligger och sover här bredvid mig nu. Hinner bara hem och äta middag sen innan jag ska tillbaka och passa den här hunden och en annan hela natten(kanske till imorron också)

Tarotstollan
0

Vad roligt det låter med ditt nya "jobb" Momiji! Glad Om du klarar av det kommer du att bli anställd sen?
Hundar är så härliga, önskar jag hade kunnat ha en.

Har varit ute på kombinerad promenad och handlat lite. Ca +5,3 ute men vinden är kall.
Sitter nu här i soffan och dricker te, tittar återigen på något avsnitt av Morden I Midsummer.
För att vara fredag är det inte mycket att titta på som intresserar mig Rynkar på näsan !

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Elpida
0

God kväller!

Vad kul Momiji och lycka till Glad.

Inget thé för mig men faktiskt så gick det ner en öl! Nu ska jag krypa ner i sängen med en bok istället, för som Tarotstollan säger är det inte mycket att se på tv:n….

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Momiji]
0

Om det blir jobb efteråt vet jag inte än, men det känns skönt att ha någonting att göra iallafall.

Åh! Morden i Midsomer är min favoritserie Glad

Tack Elpida Glad Ska också krypa ner i sängen med en bok nu. Har nattat hundarna och det verkar som att jag kommer att ha dom hela dagen imorron också Skrattande