Tisdag 6 nov
Hej godingar!
Vad gör ni en tisdag som denna?
Själv har jag varit helt sänkt av förkylning, all min ork går åt till att gå ut med vovve, fostra vovve, fostra familjen..(skojar bara..) och försöka vila lite mellan vardagssysslorna. Inatt bad jag universum om lite hjälp och kliet i halsen verkar vara på väg bort. Har även vilat lite extra idag så nu tar jag nya tag, skiten ska bort helt enkelt!
Ikväll ska jag på tjejmiddag med mina fd kollegor, ska bli urskönt att få klä upp sig i ngt annat än mjukisbrallorna… okej jeansen har väl åkt på ibland men ändå… på med lite smink i fejjan, fixa frillan och ta ett glas vin
, prata och skratta lite! Det är precis vad man behöver en sketen tisdag!
Hoppas ni har det riktigt gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Trist med förkylning, hoppas den ger sig kvickt. Jag har varit på vård- och omsorgsförvaltningen ett snabbt besök och skrivit på papper för att vara kontaktperson åt en kvinna. Har träffat henne ett par gånger och jag tror att vi kommer att ha trevligt ihop 
God kväll. Elpida, hoppas du har det trevligt nu. Amandla, så spännande, hoppas ni får rn bra relation. Själv har jag haft en trevlig dag på jobb, loj kväll hemma och strax är det sovdags.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Mulet och regnigt idag också. Jag har sovit länge och sen ut en kort promenad och samtidigt passade jag på att handla lite.
Sprang på en gammal (klass)kompis i affären och vi stod nog och pratade i 40 min. Alltid kul att träffa gamla kompisar!
# Elpida, vin är jättebra medicin mot förkylningar
, tyvärr finns det en biverkning som inte är kul, ont i håret!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!