Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 514 ggr
Skogshumblan
0

30 oktober.

God morgon! Igår hämtade jag hem mitt paket Fey tarotlek & bok. Helst skulle jag vilja sittga med den hela dagen men det får bli ikväll. Först ska vi på jobbet iväg på skridskoutflykt med barnen där. Ska bli kul! Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Sitter och väntar på att tiden ska gå. Det ska visst komma en arbetsgivare till arbetsförmedlingen idag som vill anställa folk. Så jag hoppas att det är något jobb som jag kan göra och att jag får det. Börjar vara ganska less på att inte ha något att göra på dagarna. Fast jag har ju mosters hund att passa iallafall.

Ska bjuda på en bild också. Denna syn mötte mig då jag skulle gå in i köket och fixa frukost

[C Stark]
0

Åååå.vad roligt Sogis! Grattis!!
Du får berätta hur ni trivs ihop sen Flört
Lycka till momiji - lite i efterskott, men ändå!

Jag ligger hemma med trasig rygg o morfin. Nu fick jag minsann en massa tid till att hänga här igen!
Haha… Plöjer massa repriser på alla "play-kanaler", och har laddat med  3 paket choklad.
Mmmmm… Marabou! Flört

Hoppas alla har en fin vecka, det ska jag ha!! Kyss

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gokväll Skogis, Momiji och alla andra. Skrattande

Skogis skridsko! Förvånad Jösses, som den skånska jag är så kanjag inte svänga med vare sig skridsko eller skidor. Håller mig pulka och spikskor. FlörtCool

Momiji, Det var ju en del snö. För mig härnere. Skrattande Men visst är det vackert.Skrattande

Ha en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa56
0

CS hej du smet in när jag skrev ju. Var rädd om din rygg, du har bara en. Flört

Choklad, mm  fast cacao i litet vispad grädde och hallon till det, funkar ganska bra mot suget också. Tungan ute

[C Stark]
0

SNabbare än blixten Cool

Isa56
0

Mm du och  "Blizten Skogis", hon brukar också smita emellan. För inte är jag väl så filosofiskt långsam. FörvånadOskyldig

[C Stark]
1

Hahaha… nä, du är jättesnabb isa! Flört

Isa56
0

Ja menar det ju. LOL Tungan ute

[Momiji]
0

Oj CS, hoppas ryggen blir bättre snart Kyss

Ja Isa, nu kommer vintern på riktigt Glad

Helt onödigt möte på arbetsförmedlingen. Jag är inte på långa vägar kvalificerad för det jobbet. Man ska ha speciella datorkunskaper och allt möjligt som jag inte har.

Isa56
0

Så trist momiji. Kanske du kan få någon kurs i datakunskaper så du blir så du lättare kan få jobb?

[C Stark]
0

Tack Momiji! =)

Och ae inte jobbet som en förlust, det väntar något bättre för dig!

[Momiji]
0

Nja Isa, jag och datorer kommer inte alltid överens. Skulle ändå inte klara av att sitta och jobba vid en dator hela dagarna. Får hitta någonting annat

Skogshumblan
1

Skridskoåkande överlåter jag till andra. Jag fixar sakerna barnen behöver hjälp med och peppar dem. Fikar gör jag såklart, blev mycket varm choklad igår. Leken och jag ska nog trivas ihop. Det var en fin stund igår kväll när jag läste bokensom hör hör till. Känns sågott att leken äntligen är min efter två års suktande!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.