Söndag 28 oktober
God morgon denna kalla dag. Hoppas det bkir lite mer värme för det här med minusgrader är inte min grej…. Önskar er alla en fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Godmorgon idag är det jobb som gäller i eftermiddag/kväll o min sambo slår med dammsugaren när han dammsuger blev sur över att han fick dammsuga idag. Ibland tror jag seriöst att killar har pms
Här är det lugnt och tyst, fast ena tonåringssonen vaknade just och klev direkt in i duschen. Där lär han stå i en timme framåt. Tur att vattnet ingår i hyran! 
Destany haha ja någonting ditåt har jag tänkt också. Amandkaja ska man vakna ordentligt så kan det krävas sina droppar ;) Ö
/ Skogshumblan
Amandkaja? Det har jag inte blivit kallad för tidigare 

Swype stavar värre än min iphone gjorde… Puss & förlåt
/ Skogshumblan
Pusselismack! 
Sitter här och fryser….
Har dock stått vid spisen en stund och lagat lite kvällsmat, så nu är jag varm på framsidan
, däremot är rumpen och ryggen/axlarna kalla och det är där den värsta värken sitter
!
Väntar på att maten skall bli helt färdig, sitter och tittar på reprisen av "Det okända" som jag missade i måndags.
Vad tror ni om det nya programmet som börjar i morgon: "Livet på andra sidan"?
Jag tycker att det skall bli spännande, dock är det "bara" Per Trollsveden som jag känner till. Så det skall bli kul att "träffa" nya mediums.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Stollan,, hoppas värken gdtt sig. Säger som du ang. det nya programmet, ska bli spännande!
/ Skogshumblan