"Var är du nu?"
Hittade denna läggning på twice.se och kan bara säga att den är så bra!
- Detta bör du släppa
- Detta bör du behålla
- Detta håller på att ske
- Så här påverkar din omgivning dig
- Detta bör du ger mer till andra
- Nära framtid
- Detta blir din nästa läxa
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Pagan, ja du då var vi två för den var läskigt bra!
/ Skogshumblan
Oj, den lät spännande. Känner igen den, måste sprungit på den när jag velat runt på twice.se. Måste prova den en dag. 
Tack för tipset!!
Den skall jag defenitivt testa!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Ska testa!
Denna brukar jag också använda, den är super. Fick reda på väldigt mer info än jag var ute efter första gången, hehe…
Det är lätt att man snöar fast på vad man själv vill veta och inte hur det faktiskt kommer att vara. 
Har lovat göra en läggning för lillebror, kanske denna skulle passa bra? Han vill veta över jobbsituation, tror ni denna kan vara bra övergripande koll?
Du får pröva Pellis! =)
Jag har använt den för "allmäna läggningar". Ni vet såna där frågor som man inte vill ha eftersom det är för stort och för luddigt att ställa en sån omfattande fråga. Men denna spead plockar ut det bästa och visar vägen!
Ska jag göra c stark 
Låter väldigt spännande, måste bara provas. 
www.mediumjina.se
Behöver lite hjälp, på första frågan " detta bör du släppa" fick jag tre i pentagram. Står helt still i tolkningshuvudet…
/ Skogshumblan
#11 Dina tankar kring pengarna?
www.mediumjina.se
Jina AH! Ibland är jag nog lite väl trög.. ;) tack!
/ Skogshumblan
Varsogod 
www.mediumjina.se
ska försöka mig på denna lite senare idag , men hur kan man ställa en fråga som svarar på mycket …
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
aa tack
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
La en allmän för lillebror med denna precis, kändes riktigt bra! 
Tack för tipset! Verkar vara en bra läggning som jag definitivt ska testa…
Min blogg: www.pysselhyss.com
Medarbetare på scrapbooking.ifokus
men hur ska korten ligga då? Som man bestämmer själv eller?
*Kärlek & lycka*
#22 Det har nog ingen större betydelse, tror jag. Jag har provat att lägga korten i rad från vänster till höger och det funkar bra för mig. :-)
Jag lägger också i en rad. Tror heller inte att spelar någon roll. Lägg som du tycker känns bra för dig. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
okej jag fick stjärnan på saker & ting som jag bör släppa..Måste blivit fel då?
*Kärlek & lycka*
eller hur skulle ni tolka det kortet där ?
*Kärlek & lycka*
#26 Vad var din frågeställning när du lade korten? Gäller det något särskilt område i ditt liv?
Nej bara rent allmännt
*Kärlek & lycka*
Okej, nu tycker jag att det är lite svårt att tolka bara ett kort ur en hel läggning, det är lite som att ta en del ur en helhet, eller plocka ut en länk i en kedja. I en läggning hänger korten samman och kan därför också hjälpa till att förklara varandra om du förstår. :-)
Men kan det vara så att du varit inne i en fas, som Stjärnan representerar, av stillhet och att du sökt och hittat din ledstjärna i livet? Om det är så, så kanske kortets placering betyder att du nu behöver gå vidare från den fasen och förverkliga det du lärt dig?
Här kan du också läsa lite om Stjärnan som kanske kan hjälpa dig:
Tarot - Stjärnan" rel="noopener noreferrer" target="_blank">http://kattenochkvasten.se/dagens-tarot/2012/01/04/den-4-januari-stjarnan
tack så mkt!
*Kärlek & lycka*
Varsågod. :-)
Åh tack för tipset !
Amor Vincit Omnia