Dubbla livslinjer
Hej
Finns det någon som kan berätta hur två livslinjer på samma hand kan tolkas?
Tack på förhand!
Hej!
Jag är ingen expert, men ser att det är många som läst så jag ger dig min förklaring.
Det är för det första jättesvårt att avgöra utan att se handen själv. Men ofta har man betydligt fler linjer i handen än de vanligaste som oftast räknas upp i samband med förklaringar till just tydning av händer.
Det kan alltså vara en helt annan linje, och om kanske är speciellt markerad just i din hand.
Att andra linjer faktiskt löper parallelt med livslinjen sägs ofta vara ett lyckotecken och betyder mycket goda utsikter och stor framgång i livet.

Hej C Stark, och tack för ditt svar!
Anledningen till att jag frågar är att min handflata en gång blev läst av en person som väldigt förvånat utbrast att jag ju har två livslinjer. Hon gav ingen förklaring till vad det kunde tänkas betyda eller om det ens var något positivt.
Jag har alltid undrat över det här med dubbla livslinjer sedan dess men inte hittat något ens då jag letat på nätet. Jag kanske ska tillägga att jag själv inte vet något alls om kiromanti, och att det alltså inte är jag själv som tolkat min handflata.
Men roligt att veta att jag kan ta det som ett gott tecken!
Det behövs verkligen en hel del extra framgång och goda utsikter i mitt liv just nu.
Hej Jane 
Nu hittade jag fram en bok där det står lite om Kiromanti. I den står det om dubbla livslinjer. Det kan betyda två saker.
1. Du har en tvilling eller en skyddsängel.
2. Du lever ett dubbelliv. exempel du bor i två olika länder, du har två kärlekspartners eller du gör stora affärer på dagen och spelar om pengar på natten.
Utdrag ut Spå dig själv. av Sarah Bartlett.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hej Isa!
Så spännnande då, tack för att du gjorde dig besvär och kollade upp saken!
Dubbelliv lever jag då inte alls, så nummer två är det nog inte frågan om i mitt fall. Någon tvilling har jag inte heller, men intressant är att mitt stjärntecken är tvillingarna… Hmm. Jag är på många sätt en ganska typisk tvilling.
Kanske det då är så att jag har en skyddsängel, fast jag trodde det är något alla har?
Intressant med olika tolkningar, kram!
Håller med dig, när det gäller skyddsängeln. Hittar jag något mer om dubbla livslinjer återkommer jag.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Ta det bästa från alla tolkningar!