24 oktober.
God förmiddag. Blev en vabbdag idag. Dotera lät så kraxig i morse att hon fick vara hemma idag. Hoppas ni har en skön lillördag vad ni än gör av den. Glöm inte anmäla er till Divinationscirkeln. Sista chansen idag:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God dag :) idag har jag o sambon varit o åkt tåg hela dagen
Åkt tåg låter intressant, var det till något spännande eller bara för åkandets skull?
Har själv inte åkt tåg på över 40 år!
Själv har jag bara varit inne i dag, sitter här i vardagsrummet och FRYSER! Jag har varit tvungen att stänga ventilerna för det drar så fruktansvärt. Det brukar bli att jag tejpar dem också senare på året, men nu är det oktober och + 7 och jag fryser redan
. Är så irriterad på det eftersom jag får så ont i axlarna och nacken av drag!
Här har faktiskt varit solsken idag, en försiktig sol men ändå sol
!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vi hade lite ärenden att uträtta o eftersom jag e med i pendlarexprimentet så åker jag gratis i hela skåne :)
Pendlarexperimentet låter spännande, har du lust att berätta lite om vad det är?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Hej på er!
Sitter och väntar på att få ta medicinen. Åkt på en bihåleinflammation nu(träffade en läkare igår och fick det bekräftat).
Så skönt det kändes att vakna upp hos moster, även om jag tycker att min egen säng är skönare. Blev blåbärsgröt och mackor till frukost
Mumsigt!
Fick mysa med båda hundarna tills moster for till jobbet med den ena av dom. Satt och myste med hunden som var kvar och ringde och pratade om gårdagen med min kurator(hon var fullbokad hela dagen men tog sig ändå tid att prata med mig över telefonen i en halvtimma
). Ju mer jag tänker på det och ju mer tid det går, desto stoltare blir jag över mig själv. Har fått så stort stöd av andra för det också och jag känner mig friare än vad jag har gjort på 5 år. Nu har han inte kvar någon kontroll över mitt liv längre och jag hoppas på att mardrömmarna om honom kommer börja försvinna nu. Blev bjuden på middag av en kompis också till råga på allt. Det känns verkligen som att det går bra nu
Gokväll i stugorna.
Momiji det låter härligt med middag. och vilken fin kurator du har, som ger sig tid. Ja du är stark och har många som stöttar dig. Styrkekramar 
Stollan hoppas du fått upp värmen nu. 
Destany, hoppas det blev en trevlig resa. Älskade att åka tåg när jag var liten. 
Skogis, hoppas du haft en mysig vabbdag. 
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

#4 det är skånetrafiken som skickade ut om man var intresserad av att pendla gratis i 2 v o sen plockade de ut vilka som blev utvalda o jag kom med :)