God morgon 23 okt
Jag vet inte om någon skojar med mig (jag är ensam hemma) men det luktar mat i hela huset, jag blir ju superhungrig!!! Kanske dags att käka frukost!
God morgon!
Det verkar bli en mittemellandag vädermässigt. Jag hade stora planer på att dra igång tidigt idag… (steg upp kl. 7) men eftersom jag somnade sent så tänker jag masa runt i morgonrocken lite till och ha det gott
.
Önskar er en skön tisdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Är det en liten mormor eller farmor på besök kanske? 
Jag ska åka och titta på valparna igen, fortfarande inte för att jag ska ha någon utan för att nu är de åtta veckor gamla och förhoppningsvis är det lättare att urskilja olika personlighetsdrag hos dem även för mig som knappt träffat dem. Ska försöka komma ihåg att ta bilder så jag kan visa er 

God förrmiddag, igår kväll blev jag o min sambo rädda jag stängde av tvn o 1 min senare startade den igen:/ Idag mår jag illa o e mega trött men ska ändå kämpa mig till jobbet senare
God kväll,
hoppsan Elpida, spännande att lura ut vem som är hos dig och "spökar"
Amandla, hoppas valpgullet var trevligt.
Destany lät inget vidare. Hoppas du kryar på dig.
Själv är jag trött och säger godnatt!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jaaaa, valparna är så fina! 
Destany, brukar din tv krångla? Min har gjort det senaste två åren ungefär, den är gammal. Den knäpper av och sätter på sig igen, ibland tre-fyra gånger på raken, rätt irriterande om jag tittar på nån film. Ibland när jag stänger av den med fjärrkontrollen så knäpper den på igen. Däremot när jag stänger av med strömbrytaren så förblir den avstängd. Just när det gäller min gamla tv så tror jag det är så enkelt som att den är gammal och dammig helt enkelt och sliten.
I dag har det varit mulet igen, men med uppehåll
Har varit hos veterinären med "3 st operasångare" för vaccination! 
Att det kan komma så mycket ljud ur 3 katter
!
Skönt att det är avklarat, nu har de äntligen kopplat av ordentligt och gått och lagt sig. Får väl väcka dem med lite mat senare. annars blir det lite svårt att få sova då de är hur pigga som helst!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

#4 nej min tv e inte ens ett år gammal så den brukar inte krångla
#6 Okej, då får du notera ifall det händer igen och vad ni sett på, det kanske kan ha något samband… eller om du kommer att tänka på någon särskild person (som är på andra sidan).
Hallå! Håller äntligen på att lugna ner mig nu. Som ni kanske kommer ihåg så blev jag väldigt besviken på en kompis för nån vecka sedan då han kopplade ihop mig med mitt ex. Idag pratade vi dock ut om det och jag berättade även för honom att jag blev misshandlad av mitt ex. Medans jag sen blir bjuden på te och lugnar ner mig så hör jag en röst i hallen och jag får panik. Där i hallen står mitt ex! Fort drar någon iväg honom och dom ger mig chansen att fly. Men jag samlar ihop alla mina krafter och går in i rummet och ja, man kan säga att jag gav honom precis vad han förtjänade. Så stod jag och skrek åt honom, men han låtsades som ingenting. Sen försökte han följa efter mig men jag skrek åt honom att sticka iväg och dra åt h*vete. Försöker sen ringa moster som inte svarar så jag ringer syrran. Så hon kommer och hämtar mig och jag berättar allting. Ingen annan i familjen kände till misshandeln och syrran blev helt fly förbannad. Får sitta och prata av mig hos henne tills moster ringde upp. Så då for jag iväg till moster och här blir jag kvar tills imorron, vill inte riktigt vara ensam just nu. Så då sover jag hos moster inatt och imorron ska jag försöka få tag i min kurator och se om jag får komma in och prata av mig

Momiji
Tyvärr vet jag hur det känns… Det är jättebra om du kan prata, prata och åter prata om det här så att du får det ur dig. Så att du förstår att du är en guldklimp som är värd att älskas, hyllas, äras och all lycka i världen
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Momiji, åter visar du en styrka och klokskap som få har. Jag beklagar så det du upplevt. Hoppas du kan få tid hos din kurator. Vi finns här om vi kan vara till hjälp. Varm kram vännen.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Tack så mycket, har pratat med kuratorn nu
Stor kram till dig Moiji, bra att du orkar stå på dig!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tack stollan