Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1115 ggr
Destany
0

Godmorgon 18/10

Godmorgon ute e det redan 10 grader plus och jag ska ta mig till jobbet snart men först måste jag hitta tarotkortet jag drömde så tydligt om o tolka det. Ha en bra dag alla :)

Skogshumblan
0

God morgon Destany och alla ni andra. Dröm om tarotkort lät spännande Destany, hoppas du fick klarhet i vad drömmen ville dig. Här är också strax dags att gå upp och komma iväg till förskola, skola & jobb. Gjorde en trevlig upptäckt igår, det är vecka 42 så på fredag slutar jag vid 14.30:). Me like! Hoppas ni alla får en fin dag och var rädda om det ni har.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

Godmorgon Destany, Skogis och ala andra. Skrattande

Destany låter spännande. Tungan ute

Skogis Skönt att sluta tidigare på fredagen, blir mer helg då. Tungan ute

Jag ska också plocka ihop och dra mig iväg till jobb.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

God morgon!

Kul att se att ni är vakna redan Tungan ute.

Här det återigen sjuttioelva nyanser av grått, vi fick åtminstone en fin eftermiddag igår. Vet ni, igårkväll var det +10 grader ute. Det är samma kvällstemperatur som när vi var på Öland i somras…

Inget är som väntans tider heter det ju Destany…Flört

Skogis, vad skönt att sluta tidigare. Det förlänger helgen!

Jag ska snart göra mig iordning och åka till en väninna och hennes guldklimp för lite fika och prommis. Det gäller som sagt att förgylla dagen när det är trökväder ute… Tar nog med mig leken idag och drar några kort, jag behöver öva lite!

Ha det så himla gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

camasufri
0

Jag hälsar:

God förmiddag till er alla nya bekantingar =))

Seg natt betyder trög morgon och långsam dag.

Men det gör ju ingenting idag för här strålar solen Skrattande

Så det blir mycket frisk luft för både mig och "sambon"

när vi knallar runt och utför hjälpande insatser där de som mest behövs Flört (morsan behöver handlat)

Önskar er en lika bra dag som jag bestämt för mig själv!

/ Carina

Elena-Maria
0

Goddag får man väl säga då.

Här regnar det ute och jag sitter och stirrar på mina böcker, tenta imorn och inte ett dugg pepp på att plugga. Har börjat intala mej själv att jag kan allt. (eehh…?)

Inte rört mina Tarot på åtskilliga månader :( Det känns lite trist, men jag känner ingen inspiration (och min pluggsamvete tillåter inte så mycket).

Hoppas ni har mer inspiration än jag!!!

Fred och god växt!

Destany
0

Jag hittade tyvärr inte just det kortet men drömmen fick mig att ta fram både min tarotkortlek o ängelkortlek och det kändes så himla bra :)

Amandla
0

God eftermiddag! Ni glömmer väl inte att det är torsdag idag och att ni ska skriva ärtsoppa? Flört

Tarotstollan
0

Regn med korta uppehåll (ca 5 min) Rynkar på näsan, tråkigt, tråkigt!
Har dock varit ute och slängt på räkningar och också lagt undan en ny tarotlek nere på "shopen" Tungan uteFlört!
Vilken får ni vänta till i morgon för att se…….FlörtSkrattande!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!