Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 448 ggr
Skogshumblan
0

Tisdag 9 oktober.

God förmiddag alla. Har lämnat barn, handlat lite och nu bäddat ner mig i soffan. Känner att förkyldningen ligger och lurar. Frossa och trötthet ska motas med vila. Jessica hoppas du får sova gott och ni andra, hoppas ni får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
0

Hej på er *sitter ihopkrupen på soffan och vinkar*

Ojoj vilka dagar det har varit nu senaste tiden. Har inte mått bra alls nu när jag inte längre får trycka undan ångesten. Nog för att jag vet att det är nödvändigt att jag någongång ska bli av med den, men det känns ändå jobbigt att inte motarbeta den så fort den kommer. Har väl mest suttit hemma och grinat. Men en bra sak har kommit ut ur det iallafall. Jag har börjat förstå vad jag egentligen känner, så det är ett stort framsteg. Imorron ska vi börja försöka lista ut vad som pågår i huvudet när attackerna kommer. Måste verkligen säga att jag gillar min kurator Glad

Fick ett rejält sammanbrott i söndags, som tur är får jag ju komma hem till moster när sånt händer. Så jag for dit och fick prata av mig och mysa med hundarna i nån timma. Dock har hon fått en läcka i taket så jag kan inte ta hundarna i veckan då dom får följa med henne till jobbet.

Så igår passade jag på att fara till grannstaden och shoppa. Nya skor och massa andra grejer. For till en piercare och fick mitt hål i läppen upptöjt också. Så nu sitter det äntligen ett smycke där igen. Har väntat i 3,5 år. Sen hoppade jag av bussen lite tidigare på hemvägen och stannade hos en kompis. Vi gick ut och åt och såg film Glad

Men vad jag ska göra idag har jag ingen aning om.

Har förresten fått hem en ny pendel. Väldigt fin och funkar bra. Har börjat ta upp korten igen också då det inte har blivit så mycket att spå på senaste tiden.

Men nu tycker jag att solen verkar försöka bryta sig fram där ute. Kanske dags att gå ut på en promenad.

Ha en trevlig dag alla ni underbara människor! Kyss

Skogshumblan
0

Momiji, blir så rörd och impad av din kämparglöd och att du trots allt finner glädjeämnen att njuta av när de kommer din väg. Du är helt enkelt en inspiratör!

/ Skogshumblan

Isa56
0

Godkväll i stugorna Skrattande

Skogis alldeles rätt vila dig så mycket du kan. Kyss

Momiji du är så stark och duktig. Säger som Skogis du är verkligen en källa till inspiration. Kyss

Här är det lite småont nu. Undrar om inte ischiasnerven kommit ikläm.Guld i mun Värktablettern börjar verka nu så det börjar känns rätt bra. Men får nog bli tidig säng ikväll. Obestämd

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

Isa, det lät inget vidare med nerver i kläm. Hoppas du kan sova och vila upp dig. Själv har jag lyckats överleva dagen. Upptäckte att alla har "sjuan" från 1 okt -15 december. Blev ju liiiiite mer att zappa mellan;P

/ Skogshumblan

Isa56
0

"Sjuan" ?????? Ursäkta en trög en. LOL Flört Lite slö av pillerna.

[Momiji]
0

Tackar Hoppas det går över snart Isa! Nu är jag hemma igen och har otroligt ont. Träffade en kompis som fick för sig att det skulle vara jättekul att ta tag i ringen i läppen och slita till. Aj säger jag bara! Hämnades dock på henne sen. Men läppen är fortfarande öm. Hoppas det går över nu under natten. Nu är det dags att analysera veckan och göra allt klart för samtalet imorron

Skogshumblan
0

Isa kanal sju. En av TV4 s kanaler. Momiji vilket pucko! Hoppas det onda går över och att allt läker fint trots det här.

/ Skogshumblan

Isa56
0

Ahh, jo den har vi med. Flört Men som sagt jag tittar inte så mycket på tv. Tungan ute

Momiji så dumt gjort av henne.

[Momiji]
0

Jo, inte så kul. Som tur är så har ju hålet läkt för ungefär 5 år sedan så jag behöver ju inte vara orolig för det. Men det töjdes ju upp rejält igår så det är ju extra känsligt då