Fantasivecka i Tarotland.
Börja med att plocka ut Stora Arkanan ur din lek.
Välj 3 kort som du vill testa att vara i en fantasivecka. (Inte att agera ut i verkligheten och inte att tillbringa en riktig vecka i , utan här och nu alltså!)
Du är alltså vad korten representerar!
När "veckan" sen är över har du endast MINNET kvar i ditt riktiga liv av det du upplevt i din fantasi!
Personerna som finns med i korten är inga personer du känner i verkliga livet, utan endast under denna vecka!
Ett MÅSTE är att du måste tillbringa minst ett dygn i varje kort och agera därefter, du får blanda din tid hur du vill mellen dessa 3 kort du valt!
Så vilka kort väljer du att fantisera om och vad gör du på din resa?
Själv väljer jag: Magikern, Vagnen och Månen.
Men Magikerns trollkonster tar jag Vagnen för att åka jorden runt och titta och upptäcka platser som jag vill se. Träffa människor jag vill prata med. Tid och rum existerar inte! Detta gör jag i 6 dygn!
Sista dygnet väljer jag att vara Månen för att kunna se hur Jordklotet ser ut på dagen och natten, och för att kunna se hur verklighetens universum ser ut!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

oj spännande, måste jag ju fundera lite på, men i snabba ryck kan jag känna så här:
Narren - en massa bus och inga åtaganden, ansvarsfrihet och pröva på allt som man är nyfiken på.
Magikern - för att verkligen skapa och göra allt det jag vill, ingenting är omöjligt och allt kan jag göra bara genom vilja och inspiration.
och ett avslut med Eremiten kanske - för ron skull, efter alla upplevelser kanske det är hög tid att reflektera och vara i ensamhet och meditera lite.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Oj, vilken svår…
Jag är ju Narren personifierad i vanliga fall så det som faller mig in verställs inom det kortaste.
Det är med andra ord väldigt få drömmar som inte blivit förverkligade, och få egenskaper som jag inte utmanat att anamma innan heller.
Hmmm…. men det jag skulle vilja spä på och ha mer av är;
- Magikern, jag skulle utveckla några av mina starka sidor och trolla vilt omkring mig - Abra kadabra!!
-Måttfullhet får att om möjligt få balans på alla mina galenskap, infall och ideér.
Och sist men inte minst…**
-Världen** - att vara i mitt rätta esse igen. Ett liv untan matriella ting, ett liv i harmoni, bara jag, alla människor, alla upplevelser och att leva i nuet. Ingenting mer.