Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 996 ggr
Skogshumblan
0

God morgon tisdag.

God morgon alla. Här häller regnet ner, väldigt enahanda det här vädret. Strax ska vi få iväg barnen dit de ska å sen ska här jobbas! Verkligheten här kommer jag! Hoppas ni får en fin dag trots vädret.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
0

Godmorgon! Semester idag, sonen ska till BVC på 1,5 års kontroll mitt på dagen så jag tog ledigt. Och jösses vad jag saknar att få vara hemma! Kram alla!

Elpida
0

Jäklar vad det har regnat inatt! Efter trökvädret som varit var jag så glad att det var sol igår, det höll inte så länge, resten av veckan står det regn, regn, regn på kartan::-( God morgon! Sitter i soffan efter att ha skickat dottern till skolan. Försöker sätta igång tv.n så jsg kan kolla igenom mitt BB-pass men får inte skiten att starta "/. Bilden förblir svart o det blinkar bara till i strömlampan - modernt ska det vara men det är ju kul om det funkar oxå. Känner ni frustrationen… Pellis, skönt att få en ledig dag med sonen :-) Nähä, tar väl en bok nu istället…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Godmorgon Skogis, Pluto, Elpida och alla andra. Skrattande

Skoigs välkommen ut i verkigheten och lycka till.Kyss

Pluto kanske snart dags för ett nytt litet knyte? Skönt med en ledig dag för dig att mysa med sonen. Kyss

Elpida Ja den där tekniken är på både gott och ont. Men en bok är bra, den stänger inte av sig rätt som det är och blir svart. Kyss

Sista sjukdagen imorgon blir det jobb. Skönt att det bara är 4 timmar och eftermiddagsskift, känner mig lite seg på morgonen. Men det blir nog bra. Tungan ute

"Fred börjar med mig, ju mer i balans jag är desto mer kan jag dela det med andra."

Ur I levande nuet av Louise L: Hay

Ha en bra dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Destany
0

Glad Godmorgon alla

Idag har jag förenat motion med tandhyginisten. Jag gick upp dit o trotsade det dåliga vädret.. Ska jobba ikväll så jag slappar mest o gosar med pälsbollarna..

Ha en underbar dag alla

Skogshumblan
0

God kväll, Ja Isa det känns fantastiskt att får vara en av verklighetens folk! Just nu är jag trött, mina halsmandlar är svullna så jag har svårt att svälja. Tur att det vankas healing i kväll, hoppas den gör susen :) Känns läge att säga godnatt för jag lär ju somna inom kort…så godnatt och ha en trevlig kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

#5 Haha Hur sjutton stavar jag? Döper visst om dig lite då och då. FlörtEller var jag inte vaken. Nå verkigheten blev ju tyvärr sanning idag för dig. Krya på dig och sov gott. Kyss

Hej Destany, Hoppas det blev en bra dag för dig idag. Kyss

[Momiji]
0

Hallå på er allihopa! Glad

Tittar in såhär en snabbis på eftermiddagen. Hade tänkt ta en mysig kväll med datorn men efter att ha skrivit i bloggen så stängde min hjärna av sig. Nu är den tom och det här inlägget tar en halv evighet att skriva. Men det är ganska skönt att inte kunna tänka någonting alls ibland Tungan ute

Ha en trevlig kväll alla ni underbara människor Glad

Elpida
0

#3 Tog du dagens ord till mig idag SkämsOskyldig. Fred börjar med mig….

Min dotter klappade mig lite lugnande idag när vi var på väg ner till stan och sa: ja mamma, du har nog någon skit i kroppen för du är verkligen inte dig själv idag - andas!Skäms

Somnade om och sov ett par timmar till på förmiddagen, var såååå tung i kroppen och huvudet så jag kunde sovit hela dagen! Nu har jag motionerat även jag så nu är jag behagligt tröttFlört.

Humblan, mycket skit som cirkulerar nu. Halsfluss verkar ju poppa upp till vänster och högerRynkar på näsan.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Ja Momiji visst är det skönt med en tom hjärna ibland. Hoppas du får en mysig kväll. Skrattande

Nja Elpida jag bara vände blad och tog det som stod där, med tanken alltid passar det någon. Hrm Flört

Amandla
0

Jag har varit på informationsmöte på vård-och omsorgsförvaltningen om att bli kontaktperson/ledsagare. Blir intressant att se vem de matchar ihop mig med Glad

Pagan
0

Godafton

Här har Ni varit i farten i dag. Jobbat, försökt se på tv, tandläkaren, bvc mm hoppas allt blev bra och att dagen känts ok trots det eviga regnandet. Undrar just vilka önskningar som infrias iom detta väderGuld i mun

Själv har jag jobbat och jobbat över som vanligt känns det som, veckohandlat och gjort en jäkla go tacopaj om jag får säga det själv, tur jag räddade en bit till morgondagens lunch innan servering.

Nån som såg nya serien förra veckan - Nybyggarna - med Anders (Arga snickaren) förmodligen i onsdags för allt går ju samma dag denna höst, lustigt nog, och kan säga om den var sevärd.Funderar på om det är värt att se via datorn.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
0

Hej! Kyss

Pagan
0

Hej! självKyss Haft en bra dag? Gick det bra hos Läkaren i går?

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
0

Tack det har gått jättebra! Vågade inte skryta så mycket igår, det hade tagit död på din fantastiska start på veckan! Flört

Idag är jag lat. Ser vad ni skriver och fnissar högt, men orkar inte kommentera!
Hoppas att ni alla haft en bra dag! Kyss

Pagan
0

Ja tack dagen har varit rätt ok.

Ja dagen i går var ju himla najs måste jag sägaTungan ute lätt att glömma den där tacksamheten i bara farten.

Glad att ditt besök i går var av den lyckade sorten - trots att det var på en måndagFlört

Var du lat & go i dag och ett fniss förlänger…….vad det nu var, men åt det braiga hållet iallafallGlad

Sajtvärd Tarot

Destany
0

#6 hej jadå hade en bra dag idag :) hur var din?

Isa56
0

Skönt att höra Destany. Skrattande Jodå njutit av dagen här med, imorgon är det dags att börja jobba igen. Flört