Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarot-allmänt
Läst 635 ggr
emmafemma
0

öva gärna!

Hej!

Tänkte höra om det är någon som vill öva på mig eller känner att dom vi spå lite och kanske hjälpa mig!

Har nämligen problem angående en kille och har fått bra hjälp av BRUSIDA på övernaturligt i fokus och tänkte at det vore spännande att se hur andra ser på vår framtid!

Vänliga hälsningar

Emma

Amandla
0

Hej Emma! Vi gör inte gratisläggningar här på sidan, men om du själv har tarotkort så kan du delta i vår tarotkedja som ligger bland de klistrade trådarna. Jag tog bort din andra tråd eftersom den var precis likadan som den här, det är lättare att hänga med i eventuell diskussion om den hålls i en och samma tråd.

Mads
0

# 0 Hej,

Har du redan fått en läggning/blivit spådd i frågan så ge det tid. Det korten får fram sker inte omedelbart och spår man sig hos flertalet olika om samma sak blir man oftast bara förvirrad då vi alla tolkar och uttrycker oss olika. Kram

Amor Vincit Omnia

PiganX
0

Håller med #2, jag vet att det kan kännas kul att få veta så mycket som möjligt, men risken finns att du bara blir förvirrad istället. Vänta iallafall 1 månad innan du ber om vägledning från nån igen. Tungan ute

Inlägget är låst för nya kommentarer