Lördag 22 september.
God morgon tarottokar! Här sitter dotera & jag i nattens mörker, vi ser på barnprogram & mysar med bara tv & lite värmeljus tända. Myspysnivån är hög! Hoppas ni får en fin dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon Skogis och alla andra. 
Det låter jättemysigt Skogis. Hoppas ni fick sitta så länge. 
Jaha lite rörligare, fast inte helt bra. Attans vad lång tid allt tar nuförtiden. Lika bra att vänja sig. 
Dagens tanke ur I levande nuet av Louise L: Hay.
"Varje steg jag tar för mig till högre nivåer av välbefinnande."
Ha en skö lördag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God förmiddag Isa. Gott att det iaf går åt rät håll:). Ja vi satt bra länge. Nu har vi gjort oss klara och ska anfalla Ica, middag & godis ska fixas. Maken är i städtagen. Har hyrt släp och åker fram och tillbaka mellan garaget och tippen. Blev av med en gammal frysbox, förra vinterns alla tomma pelletspåsar och annat smått som stått och väntat på att tummen skulle lossna. Ha en fortsatt fin dag alla!
/ Skogshumblan

Vår lille nattgäst väckte oss vid 6.30 o när vi väl vaknat så ville han sova vidare igen. Så nu sitter jag o sambon slitna o pojken busar rundor . Snart ska jag iväg o klippa mig sen kommer mina föräldrar en runda o ikväll ska vi umgås med kompisar
Destany Hahaha ja sådana är de små liven, ialla fall ibland. Hoppas ni får en fin lördag trots den tidiga väckningen.
/ Skogshumblan
Godmorgon!
Ögonen är som grus och gör fortfarande lite ont, men nu är jag vaken i alla fall och Nora sitter och målar. Tackar den som uppfann coloringpages på nätet så man bara kan skriva ut!!!
Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat. Regn och rusk ute.. Vi får se vad som händer.
Kram alla!!
Jessica länk till coloringpages. Inta alls nyfiken. 

Ja även här är det samma regn. Dag efter dag. Minns knappt hur solen såg ut. Himla trist.
Ni var tidigt uppe Skogis, missat att det är lördag?
Vad dagen ska föra med sig vet jag inte riktigt, vet att det finns en uppsjö av "borden" men vetetusan om jag väljer att vända andra örat till. Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig liksom….
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jessica, ja du det är inte lätt när kroppen inte får sova klart utan blir uppkörd. Tur att Norabusan går att sysselsätta lätt. Min stora tack är morgonbompa & appar som barnen kan syssla med själva. :)
/ Skogshumblan
Oj, oj.. Länk.. Jag söker bara på coloringpages så kommer det upp määängder, men visst ska du få länk.
http://www.coloringpages.se/ En svensk sida.
http://www.coloring-book.info/coloring/ Denna gillar jag för de har så många olika teman att klicka in sig på.
Sen finns det mängder av andra. 
Ja bolibompa gör ju att jag i alla fall kan sova fram till nio (blir visserligen väckt ett par gånger
) i alla fall. Hade jag blivit tvungen att gå upp sju hade jag varit en riktigt grinig och elak mamma! 
Tack jessica 
Så lite så. 

Hallå på er allihopa!
Solen skiner och det är 18 grader varmt ute, men jag sitter inne i mina rosa tofflor, rosa/vit/svartrutiga flanellbyxor, min på tok för stora svarta myskofta och håret ser ut som ett h-vete. Är inte på humör för någonting alls och det blir ju inte bättre av att det är tvätt-dag idag. Blä säger jag bara. Idag är ju en sån dag då man ska vara glad och ute och njuta av vädret. Vill verkligen vara på bra humör, men det går inte 
Hoppas det ger med sig innan dagen är slut.
Pagan ja min dotter och jag är morgonpigga, oftast är jag först uppe. Momiji tvättdagar är jobbigt. Urk vad jag hatade dem då jag bodde i lägenhet. Men tänk positivt. För varje maskin är du en maskin längre ifrån nästa gång :) Tack för länkarna Jessica. Ska prova och se vad dotera gillar dem:) om inte annat kan man göra många roliga läsförståelse & matteuppgifter med dem. ( Vad falls? yrkesskadad? Jag? näääää, inte då! * försöker de oskyldig ut*)
/ Skogshumblan
Ja Skogis, det är sant. Får tänka så istället 
*hihihi* Du är söt Humblan! 
Och Momiji, man behöver såna dagar med där allt känns skit. Imorgon är en ny dag och då kan du ta nya tag. 
Det är sant Jessica