torsdag 20 september.
God morgon! Jahapp så var det torsdag, snart är denna vecka slut. Här vräker regnet ner och vi sitter i soffan och mysar. Blir lite konstiga mornar när man lever på inringning. Om en stund kanske det plingar till och jag ska iväg. Men tills dess, en kopp kaffe! Hoppas ni alla får en fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon Skogis och alla andra. 
Solen skiner och det är precis sådär lagom svalt ute.
Torsdag och bilen ska på besiktning, tror och hoppas maken kör in med den. Blir nog för jobbigt att sitta och vänta där inne även om det brukar gå fort. 
"Jag skapar min egen tillvaro. Livet är roligt."
Ur I levande nuet av Louise L. Hay.
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmiddag underbara vänner!!
Jobbat inaat och var dödens trött i morses när jag fick åka hem. Nu, efter fem och en halv timmes sömn, känns det inte ett dugg bättre!!
Jag älskar att sova! Men min snutt ska hämtas och sen iväg till hennes gympa.
Ha en toppenfortsättning på dagen!!

Goddagens
Hoppas bilen gick igenom utan tvåor Isa
Jessica, ja det finns knappast nåt som är skönare än att sova, framförallt då klockan ringer på morgonen
Har varit himla trött i dag, veckan segar sig fram, borde varit fredag för flera dagar sedan. Just nu har vi sol. Kändes underligt att kisa i bilen på väg hem.
Hoppas Ni haft en bra dag så här långt. Imorgon ÄR DET FREDAG!!!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jadå, bilen susade igenom. Maken körde in med den åt mig. 
Hola cicas!
Det verkar vara trötthetens dag idag?
Jag själv har precis vaknat från dagens andra sömn, klev upp allldeles för tidigt imorse men nu är rdningen återställd igen.

Vad skönt att bilen gick igenom, den där kollen är aldrig rolig.
Hoppas alla haft och har eb bra dag var i landet ni än befinner er!

God kväll! Livet med spänning var morgon varade 3 dagar, nu har jag vick året ut:) Det är en tjänst på fritids som inte gick att tillsätta med behörig pedagog innan jul. En av de som jobbar på stället hade tänkt på mig, pratat ihop sig med de andra och gått till rektorn och föreslagit mig. Sånt värmer verkligen! Dessutom får jag vara med några va de barnen jag hade på förskolan jag var på i våras. Alltid kul att få följa barn. Så nu kan jag med gott samvete köpa den där Feyleken OCH bok utan tvekan;)
/ Skogshumblan
Wiiieee -grattis skogis!! 
Tack cs, jag känner verkligen så Weiiii!
/ Skogshumblan
Japp, nu är duverkligen värd leken och boken! Grattis igen!! massor med kramar till dig! Det är ju helt underbart!! 

Jessica, tack!
/ Skogshumblan
Skogis nu är du på G. 
Tack Cs, ja skönt den gick igenom, förra året fick vi lämna in den och det blev en dyr historia. 
Härligt Skogis! 
Tack Isa & amandla. Isa gott att bilen gick igenom.
/ Skogshumblan
Underbart Skogis!!!
Ja, jag fortsätter i trötthetens tecken. Gubben jobbade kväll igår och hade bilen så fick jag veta att lillebror kommer hem runt åtta nio på kvällen och vill komma in
jag har ju hans nyckel! Bara sätta sig på bussen med Theodor och åka in. De underbara bussarna går så otroligt bra så vi var hemma elva!! Ush fy ja. Theodor var så duktig och sov i stort sett hela tiden både dit och hem och sen hela natten så det gick jättebra men jag var ju ett vrak på jobbet idag! Men men…
Hade en helt underbar dröm i natt! Tänker inte gå in på detaljer för det var inte drömmens handling i sig utan känslan jag hade. Jag kände mig något så otroligt trygg och tillfreds. Känslan av att det kan inte bli bättre än så här. Jag har längtat tillbaka dit hela dagen
men antagligen hade jag den känslan i drömmen just för att jag har det så i livet just nu? Jag tror faktiskt det 
Kram alla goingar!
Nä Pellis vilken resa… Skönt attdet löste sig . Tack Pellis & Pagan .
/ Skogshumblan
Jag har sovit länge och relativt bra, men haft fruktansvärda mardrömmar…. om ORMAR! De var överallt och jag sprsng och sprang för att komma undan. Vet inte om jag ropat högt i drömmen, men jag vaknade med munnen öppen och precis kruttorr i munnen.
Var tvungen att dricka vatten innan jag kunde säga något till katterna
! Ja, det var ingen trevlig dröm!
Har jag svårt att somna eller vill drömma om något trevligt brukar jag tänka på några tarotlekar jag vill ha! Det brukar funka bra.
Grattis till jobbet och den blivande leken Humblan.
Bra med bilen Isa som gick igenom, det brukar ju aldrig bli billigt om man måste laga den.
Hoppas att ni "tröttisar" får sova bra i natt.
Ha det bra alla!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Kände knappt igen dig stollan med nya bilden! Du kan få låna min dröm istället med trygghetskänsla istället för den där otäckingen du hade 
Tack Plutopellis, men i natt skall jag tänka på tarotlekar 
!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jag har haft en del underliga drömmar nu i det sista, vaknar helt groggy och vetetusan vad de vill säga. men i natt hoppas jag på en drömfri natt eller bara ljuvligheter som inte ger huvudbry halva dagen. Nattinatti sötisar, I morgon när vi vaknar så är det FREDAG!!! ja klart att Ni vet det. Men en påminnelse kan ju vara gott innan sängen.
Sov sött. Ses i mon.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag somnade på soffan strax efter nio!! 
Trött eller vad? Har nu flyttat in i sängen i alla fall.. ;Men nu tycks jag inte vilja somna om utan massa planer irrar runt i huvudet istället.. Men det gör inget. Myser med mina två kurrande odjur istället.
Lillebror! 
Jag tror jag somnade runt tre. Snacka om att jag var trött i morses!!
Och tack!