Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 937 ggr
Skogshumblan
0

Tisdag 18 september.

God morgon alla, dags för andra dagen i "superveckan" cs klubbade igenom igår. :) Här sitter jag i ottan och bara njuter. Det är dags för mig att stå på inringning igen och både barn och jag behöver vara klara kl 7 då chefen börjar ringa runt. Känns så gott att få jobba igen och att "fjärilen" dök upp i dagens kort gör min känsla bättre. Fjärilen som visar på att saker händer fast det inte känns så, bulls eye i mitt liv nu! Idag skulle mina föräldrar firat 48 årig bröllopsdag om pappa levt. Könns rätt mäktigt att de skulle levt i hop i över 50 år. Hoppas ni alla får en finfin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
0

Godmorgon alla! Borde vara förbjudet att vara vaken såhär tidigt! Men gubben ska ha bilen och då måste jag ta bussen, så idag ringde klockan kvart över fem och jag som sovit illa två nätter i rad ville bara gråta! Men imorgon är jag ju ledig så går nog bra :) Hoppas alla får en toppendag! Kram

Skogshumblan
0

Ush Pellis, okristligt tidigt! Hoppas du får en fin dag äsh och att du sover bättre i natt:)

/ Skogshumblan

Jessica Holländare
0

Gott Humblan att livet är på rätt spår igen! Och vad mysigt det låter att leva ihop med samma person så länge och verkligen trivas ihop. Många kramar till din mamma. Kyss

Här hade vi sovmorgon. Nora sov till halv nio!!! Förvånad Fast med hostattacken hon hade inatt så fick inte jag så mycket sömn. Men det gör inget. Hon är så go när hon myser ner hos mig.

Kram påer alla!!

Skogshumblan
0

Jessica, ja det är gött att få vara på banan igen. Hoppas Nora & du får en skön dag och att hon kryar på sig skruttan.

/ Skogshumblan

Ruzicka
0

Godmorgon alla! Nu har jag skrivit in mig i alla bostadsköer som finns. Tror ändå inte jag får något, det är så problematiskt när de frågar om min inkomst och sysselsättning.. *suck* Jaja, vi kan inte ge upp! Vi skall bli kontaktade av Eslövs kommunala bostäder om ett par dagar om att gå på visning, och jag hoppas på att vi får komma. Annars är det bara att fortsätta leta. Mamma och pappa köper nog en lägenhet till oss snart bara för att bli av med oss. De håller på att få dåndimpen på våra katter, hahaha. De har själv två och är uppvuxna med katter, men våra skatter är lite… annorlunda. "Helt *svordom* galna", enligt mor och far. Man blir ju som man umgås. Cool

Många kramar till er allihopa, jag hoppas att ni får en underbar dag. Kyss

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Amandla
0

Bäst jag skriver lite så ni inte efterlyser mig Tungan ute Jag är här och läser, men känner lite att det blir för mycket dator (diverse forum plus facebook) så jag försöker göra lite annat också. Har alltför lätt att bara bli sittande här…

Jessica Holländare
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du kan ju kika på blocket också Ruzicka. Hyra privat. Finns massor av möjligheter ju. Glad

Kram på dig Amandla!!

Ja, idag har jag och Nora fyllt upp ett 200 liters akvarium. Det blev ett par vändor med hinkarna. Så nu står det där och väntar på inredning. Hittade ett lustigt djur i mitt räkkar som jag aldrig sett innan. Fick reda på att det var ofarligt och att endel använder det som mat till fiskar. Antar att det kom med mina räkor jag köpte för någon vecka sedan. Typ 0,5 cm stort. Ni ska självklart få se bild!!! Tungan ute

Isa56
0

Godkväll i stugorna Skrattande

En liten snabbvända in en stund. Muskeln från igår var visst ryggen, så helt sjukskriven en vecka. Är lite bättre nu, men fy vad ont jag hade imorse. Guld i mun

"Jag är ansvarig för alla mina upplevelser och erfarenheter."

Ur I levande livet av Louise L: Hay.

Hm är det säkert? Obestämd

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
0

Men Isa… Vad jobbigt för dig att behöva vara sjukskriven hela tiden.. Massa kramar till dig!!! Kyss

Isa56
0

Ja det här ingick INTE i min planering, så undrar vem som la sig i. Fast å andra sidan, det rör på sig. Juni handledsinflammation, Juli semester, Augusti Impingment, nåt i axeln och september Fibro och nåt med Thorakal… Oväxling förnöjer. Undrar vad som händer i oktober. Flört

Jessica Holländare
0

Kanske ska du få jobba lite i oktober.. Tungan ute Skit i alla fall. Det är så jäkla jobbigt att ha ont…

Isa56
0

Ja verkligen. Sist jag var sjukskriven var för 5 år sedan, så det har jag tagit igen med råge. Obestämd

Fast humöret är rätt ok iallafall. Tungan ute

Pagan
0

Isa, ja du, kroppen måste ju på ett ellerannat sätt tala om för dig att du måste ändra på vissa saker, du är ett envetet fruntimmer så då måste ju signalerna varieraTungan ute

Uppe med tuppen Pellis, ja jag går ju upp vid 4 så jag vet hur okristligt det kan vara. Hoppas du får en skön dag i morgon.

jessica, hur mår du idag? Imorgon var det doktorn va?

Skogis, bidde det jobb?

Ja just det Ruz, blocket finns ju också. Kanske kan du annonsera själv också. Ser i blaskan här (den lokala) att många efterlyser hus på landet, kanske du kan göra samma. Å det där med katterna. Låter lite som mina barn andras ungarFlört

Här har jag haft det rätt ok i dag- tror att nässlorna gjort att jag piggar på mig lite. Skrev häromdagsen att jag satt med fötterna i Baby foot, börjar kännas knastriga nu så det händer nog grejer. Skulle nog bett Ruz översätta för på förpackningen stod allt på japanska.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Det är bara mitt humör som är kasst. Jag har nog tagit ditt med. Tungan ute Imorgon ska jag till läkaren.. *urk*

Pagan
0

Inte konstigt att du inte riktigt är på G Jess, du har ONT!! Det tär på dig. jag hoppas verkligen läkaren säger nåt vettigt i morgon.

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
0

Vi letar på blocket redan, och det är nog det som kommer ge resultat till slut. I köer måste man ju stå i år för att få något.. Tack för tipsen. ^^

Bring it on, Pagan, jag har min denshi jisho här så jag hjälper gärna till. Även om min japanska är lite ringrostig. Flört

Många kramar till er alla, jag har läst allt och tänker på er. Kyss

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Isa56
0

ENVIS? Vem är envis? Oskyldig

Ska hålla tummen för dig Jessica och att ni andra kryar på er. Kyss

Jessica Holländare
0

En go Pagan som smet emellan. Kyss

Tarotstollan
1

Här har varit ömsom sol och ömsom regn som står som spö i backen. Har varit ute en kort promenad, behöver ju andas lite "nya avgaser", så jag blir pigg Flört!

Har förhoppningsvis lyckats att lägga in en bild på min Avatar! Har jag lyckats så får ni något nytt att titta på, annars fortfarande tom ruta!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Isa56
0

Tjusig bild Stollan. Tungan ute

Jessica Holländare
0

Men vilken underbar bild du bytt til Tarotstollan!!!! FörvånadSkrattande

Tarotstollan
0

Jooohooo, jag lyckades GladSkrattande!!!

Jag valde en solnedgång av de få bilder jag hade på datan. Det är ju luft och jag är ju ett lufttecken! Hoppas ingen annan har den bilden också, det vore tråkigt Gråter!

Jag läser er alla, kram till er alla! Kyss

Tarotstollan
0

# 20, 21. Tack!
Rena turen att det funkade, höll nog på i ca 30 min och tryckte hit och dit, fram och tillbaka! Jag har ALLVARLIGT  talat ingen aning om hur saker och ting fungerar på datorn! ObestämdFörvånadTungan ute!

Skogshumblan
0

God kväll; Jodå, bidde jibb 9-16 idag på fritids. Känns så gott att få jobba igen även om jag är mer än sugen på att få fast andtällning men ja ska visst släppa den tanken så det har jag inget sagt om ;-) Isa ja du, med lite tur kanske du klar oktober helt galant

/ Skogshumblan

Pagan
0

Jättefin bild Stollan, ju mer man klickar och vågar ju mer lär man sigGlad

Gott Skogis, nä jag hörde inte heller vad du sadeTungan ute men goa tankar kan göra massor….appråpå ingentingOskyldig

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
0

# 25. Så sant, men tyvärr kanske jag förstör något som jag sen inte kan fixa då det inte finns någon som kan hjälpa mig att rätta till det!Foten i munnen Jag vet ju inte ens vad saker och ting heter, utan kallar det för något annat ofta. Kanske mest därför jag aldrig hittar det jag letar efter inne på hjälpenObestämdFlört!

Jessica Holländare
0

Du är ju underbar Stollan! Kyss

Tarotstollan
1

# 27. Stollig menar du väl?!Skrattande

Pagan
0

Fråga oss Stollan om du blir osäker, vi har alla varit därGlad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Du lättar upp min kväll i alla fall så stollighet är nog bra. Kyss

Skogshumblan
0

Stollan, underbar bild! Ja vi är nog lite stolliga hela gänget , mer eller mindre;)

/ Skogshumblan

[C Stark]
0

Kommer on alldeles för sent för att rota runt i tråden.
Men ville säga Hej, och vilken fin bild du lagt upp stollan - well done!
Natti alla. Kyss

Jessica Holländare
0

Sov gott C Stark!

Pagan
0

Ja dax att natta här också. Skulle ju hunnit med en massa i kväll……..nåja Imorgon e en annan dag

Sussa gott sötisar, dröm söta drömmar, ses i monKyss

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
0

Tack alla, jag skall fråga men oftast förstår jag inte ens hälften av vad ni försöker förklara! Flört Jag skriver upp era förklaringar och sen går jag och frågar killen som äger "shopen", han förklarar lite till och ibland ritar han "kartor" till mig Skrattande! Hittills har det funkat, hahaha!

Jessica Holländare
0

Sov gott du med Pagan!

Och alla andra!!

Isa56
0

Godnatt och sov gott allihopa. Kyss