Godmorgon fredag!! 14/9
Då var det dags att vakna till liv idag med… *snark* Ska jobba hela helgen så imorgon ska jag bara ägna mig åt att soooova! Vad jag längtar. *hihihi*
Här är det regnigt idag. Myspys. Jag och Nora sitter nerbäddad i varsinn soffa och myser.
Ha en toppendag alla!!
Hej i regnet. Har haft fullt upp idag, skulle behöva sova men det lär jag inte få göra än på länge… Dagens asg kommer från min son. Vi var hos tandläkaren idag, det var "6 årskalas, alla sexåringar i kommunen skulle dit på koll. Nåväl, sonen ligger i stolen och tandläkaren skulle försöka "konversera & vara artig" lite och frågar sonen hur gammal han är varpå sonen svarar; " sex år, annars skulle jag inte varit här det borde du veta!" Ja vad säger man efter det?! Tandläkaren, sköterskan och jag skrattade gott. Hoppas ni får en skön kväll!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Söt son, Humblan!
Jag är sjuk på tredje dagen, förkyld och lite feber. Ändå såpass pigg nu att jag har tråkigt, tur jag har en massa filmer i datorn. Å så har vi en tredje pudel här, lilla Bella som ska vara här en vecka till när hennes matte är på resa utomlands. Hon pep i stort sett konstant de första 27 timmarna, alltså hela förra natten
men igår kväll orkade hon väl inte längre utan tystnade. Jag fick väcka henne när jag klev upp förut
Annars gör hon inte mycket väsen av sig precis, så snäll och gullig så!
Åh lilla vovven!!! <3
Nu hänger hon på min vänstra axel så det blir en långsam pekfingervals 
Jag har en Nora i famnen så det blir långsamt här med…
Amandla, stackars dig som är sjuk och stackars lilla Bella som saknar sin matte :( Jessica, hoppas Nora kryar på sig snart.
/ Skogshumblan
Fredag!!! Överlevt jobb och dagis :) Krya på amandla! Underbar son skogis!! Övertid imorgon, hade det inte varit för bröllopet hade det fått kvitta men vi behöver pengar!!! Hoppas alla får en go fredagskväll :)
Godkväll allesammans. 
3 timmar jobb är inte helt fel. Sen liten tupplur på det och man känner sig som människa igen. 
Jadu Skogis barn är spännande, för man vet aldrig vad de säger, eller när. 
Jessica myspys i soffan är inte fel det heller. 
Amandla krya på dig. Tur du har friska hundar. 
Pluto Håll målet med övertiden i huvudet, så blir det nog lite lättare att jobba. 
"Idag firar jag den jag är och allt det jag kommer att bli."
Louise L. Hay
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Pellis gott att ni överlevt. Som Isa så klokt tipsar om, instämmer helt! Isa, gott att du hunnit både jobba och vila idag. Trevligt med dina , eller ja någon annan vis människas, "dagens tanke" har saknar dem! Nu vankas kvällsro-te för sonen och jag hoppas det hjälper honom att varva ner. Själv ska jag hålla mig vaken över dobidoo iaf. Kanske orkar lite Skavlan innan ögonen ger upp för idag. Skulle ha sprungit idag men jag har ju hela helgen på mig:) Ha en skön kväll alla!
/ Skogshumblan
Vinkar tebax och pussar 
"Det finns inget hinder som du inte kan övervinna, ingen utmaning som du inte kan anta, ingen rädsla som du inte kan övervinna, oavsett hur omöjligt det ibland kan verka."
Erin Brockovitch ur "Take it from me"
Oooops 

Njä. Fast lite känns som att det är rätt. problemet är bara att det är många som har samma födelsedag som jag så. Lite tveksam är jag. 
Den snor jag Isa, Erin-citatet. Månknuten verkar ju milt sagt skum …
/ Skogshumblan
Sno på du Skogis.