Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1698 ggr
Pagan
0

Godmorgon 9 september

Godsöndag på er.

Här är grått och trist, men vi har uppehåll. Hoppas ni får en underbar söndag. Själv ska jag sitta med lite tarotstjärnor under dagen. Glad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Godmorgon!!

Låter härligt Pagan! Kanske jag med borde mysa med mina lekar?? Obestämd

Men vet du vad? Idag har jag inte ett skvatt inplanerat på schemat!!! Helt undebart! Jag har grejat så hela veckan, så idag är det bara lugnt och skönt!!

Kram på er alla!!! Kyss

plutopellis
0

Hostar så ögonen sprutar och jag nästan spyr. Idag vill jag bara gräva ner mig i ett hål Skrikandes

Förutom hosta mår jag bra men fy vad trött man blir!!!

Jessica Holländare
0

Tur du var frisk igår. Skrattande Puss på dig syrran!!!

plutopellis
0

Haha ja Skrattande

Jessica Holländare
0

Har en känsla av att jag kommer få titta på monster high hela dagen… Tyst

plutopellis
0

Så nu passar presenterna? Kyss

Jessica Holländare
0

Japp, nu passar dom. Tungan ute

Skogshumblan
1

God middag! Sitta med lekarna lät som en trevlig och nyttig grej, hoppas allt går bra Pagan :) Jessica, tja sätt Nora i ett rum framför monster high och dig själv med lekarna i ett annat. Du får gärna lägga den där läggningen för mig, behöver den! Pellis lät inget vidare alls, säg till om vi ska skola lite styrka åt ditt håll:) Själv är jag en mör men lycklig människa idag. Var ute och sprang 11 km med min man igår och inpade stort på honom med tempot vi höll. Jag trodde jag skulle dö ungefär halvvägs men envishet rätt använd kommer man tydligen ytterligare 5-6 km på;) Sen har jag börjat ladda om. Fick lite goda råd av klokingar här inne så nu j*vlar, bring it On september! Ska friskskriva mig i morgon, gå till arbetsförmedlingen och sen sparka igång den här Kärringen igen;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
0

Halloj! Krya på dig pluto! Här skiner solen och jag har varit ute och gått på berget i nån timma :) For till mormor efteråt och det slutade med att jag hamnade hos moster där jag sitter hundvakt åt 2 riktiga myspluttar :) Nu ska jag fortsätta att busa på med valpen medans den äldre ligger och vilar

Jessica Holländare
1

Humblan - Rätta takter!!! Du är en stark jäkel! Kyss Om du vill ha läggningen så är det bara att pm:a frågan.

Momiji - Det är så skönt att höra att du mår bra och far runt som vanligt.

Skogshumblan
0

Ja ligga ner å självdö verkar såååå långtråkigt;)

/ Skogshumblan

Amandla
0

Har varit i skogen med hundarna i tre timmar, nu är de äntligen trötta. Jag med trio jag ska sova lite…

Skogshumblan
0

Amandla, ja konstigt vore annat, om hundarna var pigga menar jag. Sov gott alla tre!

/ Skogshumblan

Isa56
0

Godkväll allesammans. Skrattande

Som vanligt slöat. men även varit på vinden och sorterat tygremsor.

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
0

Här har varit mulet, med lite duggregn med jämna mellanrum.
Kompisen och jag tog en sen promenad inne i Djurparken, då slipper man de flesta trötta och gnälliga ungar och deras tjatiga föräldrar! Flört
De flesta av djuren låg och sov, eller också talade de tydligt om att klockan var snart 5 och de ville gå in!
Det är mäktigt att stå 1 meter från Armani (lejonhanen) och titta in i hans ögon! Dessutom veta att utan glasruta skulle jag bli hans sista måltid Tungan uteSkrattande!

Ha det bra tarotare!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
1

Nygräddad äppelpaj med kanel i, världens ljuvligaste doft! Dessutom är det gott att äta Tungan ute

Jessica Holländare
0

Låter som en vääldigt mysig runda Tarotstollan!! Glad

Åh, gottigt Amandla! Här blev det tårt-och kakrester från kalaset igår. Tungan ute

[Momiji]
0

Det där lät gott amandla :)

Tarotstollan
0

# 16. Blir det något över så har du adressen till mig!Tungan uteFlörtSkrattande

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
0

Nu är pajen slut Skrattande