God 8 september.
Morn' alla tarotlovers. Hoppas ni sovit gott, drömt något trevligt eller kanske sluppit drömma helt:) Önskar er en finfin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Det samma till dig och alla andra 
Här är det hostigt men annars bra. Idag är det ju Nora-kalas på schemat 
Hittat en tysk sida där man kan beställa räkor och annat spännande till akvariet, farligt farligt!!! Haha
Tur jag har köpstopp så det blir bara dregel på datorn 
Hoppas alla får en bra dag!

God middag!
Hrmph! Minsta dottern kom och väckte mig alldeles för tidigt, jag somnade inte förrän 02 inatt och hade gladeligen sovit lite längre. Som tur är hade hon med sig lilla Socker som gonade in sig mellan oss. Råttmys i soffan med alla 4, de stackarna var helt slut så de har nog varit lite spända i natt. Inga slagsmål dock.
Vi har precis bestämt oss för att ta en tur till svägerskorna och gå på Emmaboda marknad. Minstan får umgås lite med kusinerna. Annars står bara lite Bodybalance på schemat idag, vila tänker jag göra i bilen
.
Hoppas Noras kalas blir toppen - äsch, klart det blir!!!
Må så godis allihop!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Goddagens! Jo drömt har jag gjort, tre livliga drömmar på raken. Har haft en lång lång period där jag inte minns att jag drömt överhuvudtaget, så det är trevligt som omväxling. I alla fall med såna drömmar man mår gott av, den sista var lite stressande: ny mobiltelefon som vägrade visa nummer till en person… och nu blir jag lite nojjig att det ska betyda att något kommer att hända den personen, att det inte ska gå att ringa henne mer. Nojja är precis vad det är, ny mobil har jag däremot som jag inte lärt mig än så det handlar förhoppningsvis mest om den.
Är man trött eller vad när man försöker logga in här med facebook-loginet?? 
Noras kalas var toppenmysigt! Till och med endel som kom utklädda. Jätteroligt! Var ju halloween-kalas. Enda är att hon numera bara sliter upp paketen och sedan "jaha, vad ska jag göra med den??" Innan har hon alltid varit jättetacksam. Förstår inte vad som hänt. Hon gjorde samma i onsdags när hon fyllde år. Senare under dagen dög paketen, men det är precis som att hon väntar sig något annat.. Trots att hon får det som stod på önskelistan. Det är jättetråkigt! 
Gott att höra att kalaset blev så bra Jessica. Ja du, det där problemet tror jag alla föräldrar haft någon fas av barnens liv.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Skönt att höra faktiskt.